Soovitame Avasta ka E-smaspäev →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
27. nov, kell 9.00-14.00, Erinevate Tubade Klubi, Telliskivi
E-kaubanduse Liit korraldab liikmesettevõtetele parimatest praktikutest mentoritega e-äri meistrikursus II koolituspäeva, kus saad osaleda päeva jooksul 4x45 min sessioonis/laudkonnas, kus üheskoos mentoriga lahendatakse reaalseid probleeme ja küsimusi, mis üheskoos eelnevalt välja valitakse. Igas lauas on konkreetne valdkond/suund ja parim antud valdkonna spetsialist/mentor laudkonda juhtimas.
Päevakava:
09.00 kogunemine ja hommikukohv
09.30-09.45 moderaatori sissejuhatus
09.45-10.30 I sessioon
10.30-10.35 uue lauaga liitumine
10.35-11.20 II sessioon
11.20-11.30 moderaatori kokkuvõte ja soovitused
11.30-12.15 lõuna
12.15-13.00 III sessioon
13.00-13.05 uue lauaga liitumine
13.05-13.50 IV sessioon
13.50-14.00 päeva kokkuvõte
Mentorid:
Päevajuht/kursuse läbiviija Tõnu Väät, E-kaubanduse Liit
Digistrateegia ja efektiivsed digikanalid- Erki Heinsaar, tegevjuht Mediabrands Digital
Praktiline AI kasutamine- Gerlyn Tiigemäe, AI ekspert ja koolitaja
SEO- Jaanus Lahe, tegevjuht Convertal
Tiktok- Merle Mark, Tiktoki suunajuht Mediabrands Digital
GA4- Roger Puks, strateeg Mediahouse
LinkedIN- Maret Tigasing, LinkedIN suunajuht Mediabrands Digital
Klienditoe automatiseerimine- Sandra Roosna, tegevjuht Askly
Töötav arendus- Margus Eha, tegevjuht Opus Digital
Mida postitada ja kuidas reklaamida sotsiaalmeedias- Brit Mesipuu, Milos reklaam
Äri efektiivistamine ja koostööpartneritelt paremad diilid- Kaire Koik, juhatuse liige Klick
Eesti e-poe konkurentsieelised- Gunnar Obolenski, e-äri juht Klick
Meistrikursuse kulud kannab E-kaubanduse Liit, sümboolne osalustasu on 25+km osaleja kohta. Kohtade arv on piiratud, osaleda saab kuni 100 inimest. Registreerimine pannakse lukku osalejate täitumisel ning on mõeldud E-kaubanduse Liidu liikmetele. Registreerimise järel saadetakse hiljemalt 3 tööpäeva jooksul arve, mille tasumisel loetakse osaleja registreerituks. Registreerides, osalustasu tasudes ning mitte kohale tulles osalustasu ei tagastata.
We know exactly what is happening in e-commerce and how to use it for business development. We are happy to share this knowledge through reviews, research and training. To make it easier to grow and buy.
The reputation and progress of Estonian e-commerce are important to us. We stand for Estonian e-commerce to comply with good practices and high quality standards. This is beneficial for both the buyer and the seller.
Together we will make e-commerce safer. Our “Safe Place to Buy” trust mark guarantees the buyer a controlled and rigorous shopping experience, and enhances the seller's credibility and improves the reputation.