Soovitame Avasta ka E-smaspäev →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Mida inimesed tegelikult loevad? Kust tuleb liiklus? Kuhu, miks ja milline e-poe reklaam tasuks panna? Kuidas luua head videosisu? Pan-Balti digiäride loomisest jpm. Tule kuula suurimate sisuloojate ja oma-ala spetsialistide nõuandeid, kuidas luua head sisu ning läbi selle oma e-poe tulemusi parendada.
Ekspress Meedia ja Eesti E-kaubanduse Liit kutsuvad hommikuseminarile, mis toimub 29. märtsil, 9:00-12:30, Tallinnas, Coca-Cola Plaza saalis nr. 6.
9:00 - 9:15 kogunemine ja hommikukohvi
9:15 - 9:45 "Pan-Balti digiäri" - Hans H. Luik, Ekspress Grupi suuromanik ja nõukogu liige
9:45 - 10:30 "Kõik sõltub sisust! Aga milline peab olema sisu, mis lugejatele meeldib?" - Urmo Soonvald, Ekspress Meedia peatoimetaja
10:30 - 11:00 "Kuidas teha end nähtavaks skip ad'i ajastul?" - Eliis Pärna, Delfi TV juht
11:00 - 11:15 kohvipaus11:15 - 11:45 "Looming ja looja, äri ja raha" - Mihkel Ulk, Ekspress Meedia loovjuht
11:45 - 12:30 "Sisu ja andmed" - Ivar Krustok, Ekspress Meedia tootearenduse- ja analüüsi osakonnajuht
Modereerib Mihkel Luks, Ekspress Meedia reklaamidirektorKohtade arv piiratud, E-kaubanduse Liidu liikmetele TASUTA! Registreerimine lõppenud!
We know exactly what is happening in e-commerce and how to use it for business development. We are happy to share this knowledge through reviews, research and training. To make it easier to grow and buy.
The reputation and progress of Estonian e-commerce are important to us. We stand for Estonian e-commerce to comply with good practices and high quality standards. This is beneficial for both the buyer and the seller.
Together we will make e-commerce safer. Our “Safe Place to Buy” trust mark guarantees the buyer a controlled and rigorous shopping experience, and enhances the seller's credibility and improves the reputation.