Soovitame Avasta ka E-smaspäev →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Webinaril saad Eesti ühe juhtivama meediaagentuuri juhi poolt ülevaate, kuidas on aasta jooksul muutunud tarbijate meediakasutus ning milline peaks hetkel olema toimiv meediamiks kampaaniates.
MyFitnessi turundusjuht toob MyFitnessi näitel 5 turunduse fookust, alates gamificationist kuni adwordsi otsisõnade muutuse ja kogu tegevuse ümberhindamiseni. Lõpetame ühe oluliseima turunduskanali tükkidega- milline peaks olema hetkel töötav e-kirja font, pikkus või lisaelemendid, mida lisada.
10.00-11.00 “Tarbijate meediakasutus ja kampaaniate meediamiks covid ajastul” Indrek Soom, Initiative'
11.00-12.00 „5 turunduse fookust olukorras, kui Sinu äril on piirangud- MyFitnessi näitel“ Karin Maandi, MyFitness
12.00-13.00 “E-kirja anatoomia 2021 – fondist kuni kirja pikkuse ja lisaelementideni, mis töötab kriisis?” Erkki Markus ja Tanel Rand, Smaily
Webinar on mõeldud E-kaubanduse Liidu liikmetele, tasuta. Vajalik eelregistreerimine, osalemise link saadetakse 1 päev enne algust.
We know exactly what is happening in e-commerce and how to use it for business development. We are happy to share this knowledge through reviews, research and training. To make it easier to grow and buy.
The reputation and progress of Estonian e-commerce are important to us. We stand for Estonian e-commerce to comply with good practices and high quality standards. This is beneficial for both the buyer and the seller.
Together we will make e-commerce safer. Our “Safe Place to Buy” trust mark guarantees the buyer a controlled and rigorous shopping experience, and enhances the seller's credibility and improves the reputation.