Soovitame Avasta ka E-smaspäev →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
10:00-11:00 “Kuidas kombineerida andmed, loovus ja bränd”
• Kuidas saavad brändid tähendusrikkaks ja mis on tarbijale brändide puhul tähtsaim?
Kuidas erineme Lätist, Leedust või Soomest? Havasi uuringute juht Mauri Sööt võtab kokku 10 000 Baltimaade tarbija hinnangud, toetudes Havas Meaningful Brands uuringule.
• Havasi loovstrateeg Paavo Pettai jagab nippe, kuidas kombineerida andmed ja loovus nii, et tulemuseks oleks mõjus loovstrateegia, mis paneb tarbijad brändi kiinduma.
• Havas Media meediastrateeg Gerdi Klaas avab kaarte, kuidas liikuda lihtsast pindade vahendamisest tähendusrikka meediakogemuseni.
11:00-12:00 "What will drive your success on Facebook 2021?"
• Aidis Dalikas ja Edgaras Petručionis – SOMA agency. About the most important trends and changes that we all should be ready for on one of the most important communication channels for ecommerce brands - Facebook.
Osalema ootame E-kaubanduse Liidu liikmeid ning webinar on tasuta. Vajalik eelregistreerimine, webinari link saadetakse osalejatele vahetult enne webinari algust.
We know exactly what is happening in e-commerce and how to use it for business development. We are happy to share this knowledge through reviews, research and training. To make it easier to grow and buy.
The reputation and progress of Estonian e-commerce are important to us. We stand for Estonian e-commerce to comply with good practices and high quality standards. This is beneficial for both the buyer and the seller.
Together we will make e-commerce safer. Our “Safe Place to Buy” trust mark guarantees the buyer a controlled and rigorous shopping experience, and enhances the seller's credibility and improves the reputation.