Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Peale e-kaubanduse käibe suurenemist 2018. aastal Euroopas (11,87% võrra 547 miljardi euroni) prognoositakse, et käive kasvab 2019. aastal veelgi enam - 14% ehk 621 miljardi euroni.
Euroopa suurim e-kaubanduse turg on Lääne-Euroopas, mis moodustab umbes 66% (363 miljardit eurot) kogu Euroopa veebipõhisest jaekäibest. Lõuna-Euroopa on järgmine 14%-ga (78 miljardit eurot) ja Põhja-Euroopa 9%-ga (49 miljardit eurot).Põhja-Eurooplased aga kulutavad kõige rohkem raha.
Ühe e-ostleja kohta 2 046 eurot.Kui vaadata riigipõhiselt inimeste osakaalu, kes on aasta jooksul e-poest tellinud siis kõige aktiivsem oli 2018. aastal Šveits (88%), talle järgneb Ühendkuningriik (87%) ja Taani (86%), samas kui 2018. aastal oli e-ostlejate osakaal Bulgaarias (31%), Rumeenias (26%) ja Ukrainas (22%).
Piiriüleste ostude puhul tellivad Malta e-ostjad kõige tõenäolisemalt mõne teise Euroopa riigi müüja käest (89%), järgneb Küpros (83%) ja Luksemburg (82%).Peamisteks põhjusteks miks mitte tellida e-poest on kättetoimetamise kiirus, müüja usaldusväärsus, kaebuste lahendamise probleemid ja maksete ebaturvalisus.
Kättetoimetamise kiirus on näiteks peamine mure Montenegro (22%), Ungari (12%) ja Türgi (10%) jaoks, samas kui maksete turvalisuse probleemid on Portugalis (29%) ja Türgis (25%).
We know exactly what is happening in e-commerce and how to use it for business development. We are happy to share this knowledge through reviews, research and training. To make it easier to grow and buy.
The reputation and progress of Estonian e-commerce are important to us. We stand for Estonian e-commerce to comply with good practices and high quality standards. This is beneficial for both the buyer and the seller.
Together we will make e-commerce safer. Our “Safe Place to Buy” trust mark guarantees the buyer a controlled and rigorous shopping experience, and enhances the seller's credibility and improves the reputation.