Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
13 mail toimunud E-smaspäeva lehte külastas 24h jooksul 31 500 erinevat inimest. Viimast E-smaspäeva, mis toimus märtsikuus, külastas 41 000 inimest. 2023.a. maikuus oli aga külastajate arv rekordiliselt 49 000 inimest. Ootuspärasest madalam külastajate arv, kuigi nähtavus ei olnud väiksem. Ka osalejaid oli rekordarv, suisa 328 erinevat ettevõtet, kes ka kõik panustasid reklaami. Negatiivse poole pealt, mis võis ka mõjutada tulemusi olid probleemid Veebimajutuse serveritega, mis viis rivist välja mitme osaleja lehed, kui ka mailisüsteemide tõrked, kus uudiskirjad viibisid või saadeti välja vähem, kui oleks pidanud. Eks ka üldine majandusfoon mõjutab ostukäitumist.
Kõige rohkem tuli külastajaid Googlest ja orgaaniliselt (pea 13 000 inimest). Mis on ka loogiline, mida aeg edasi, seda suurem on tarbijate teadlikkus kampaaniast. Delfist tuli lehele 9000, Facebookist 4000, Postimehest 600, Liidu lehelt 420, Roosa elevandi e-maili listist 1000 jne.
Liit panustas 21 000 eurot meediasse- Delfi, Postimees ,TV3, Star FM, Power Hit radio, Kanal 2, Linnaekraanid, Google, Facebook, Instagram, Roosa elevant.
Maksevahendajate tagasisidest lähtub sarnane joon, mis viimastel aastatel olnud- E-smaspäeva päeval on Eesti e-poodide käive 2,5-3 korda suurem, kui tavalisel esmaspäeval.
Järgmine E-smaspäev toimub 9 septembril, kuhu registreerimine avatakse augusti alguses.
Eesti E-kaubanduse Liit
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
We know exactly what is happening in e-commerce and how to use it for business development. We are happy to share this knowledge through reviews, research and training. To make it easier to grow and buy.
The reputation and progress of Estonian e-commerce are important to us. We stand for Estonian e-commerce to comply with good practices and high quality standards. This is beneficial for both the buyer and the seller.
Together we will make e-commerce safer. Our “Safe Place to Buy” trust mark guarantees the buyer a controlled and rigorous shopping experience, and enhances the seller's credibility and improves the reputation.