Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
8. mail toimunud E-smaspäeva lehte külastas 49 382 erinevat inimest. Eelmise aasta maikuus 41 695 inimest ehk seega selle aasta maikuu külastajate arv oli 16% kõrgem, eelmise aasta maikuust. Viimast E-smaspäeva, mis toimus 6 märtsil, külastus küll rekordiliselt 57 363 inimest. Sel korral tegime ka absoluutse osalejate rekordi, 298 osalejat (viimased korrad on 280-292 vahel osalejate arv kõikunud). Veel oli huvitav lehel veedetud aeg, mis oli keskmiselt suisa 5 minutit ja 10 sekundit, mis tähendab, et pakkumisi scrolliti ja vaadati põhjalikult.
Maksekeskus ja Montonio, kes meie hinnangul vahendavad Eestis tegutsevate e-poodide käibest 2/3, statistika näitab 30% käibekasvu tavalisest esmaspäevast ning Montonio klientide käive oli sel E-smaspäeval 20% kõrgem ka märtsikuu ehk viimasest E-smaspäevast. Maksekeskuse tehingute arv oli aga suisa 30% kõrgem märtsikuisest E-smaspäevast. Eesti e-kaubandust tervikuna vaadates kergitab E-smaspäev tava esmaspäevaga võrreldes tehingumahud ca 3 kordseks. Alati on E-smaspäeval suurimad võitjad näiteks rõivakaubanduses, vabaajakaupades, aksessuaarides. Toidukauplused või piletimüük tavaliselt E-smaspäevadel aktiivselt ei osale, mistõttu seal ka erilist kasvu pole. Et aga toidukaubad ja piletimüük on e-kaubanduses väga suure osakaaluga, siis järelikul kasvatavad ennist nimetatud kategooriate poed antud päeva mahte isegi 5-6 korda ehk võib öelda, et E-smaspäeva päev toob üleüldse Eesti e-poodidele tervikuna päris kõrge käibekasvu. E-kaubanduse Liit panustas meediakampaaniasse 20 000 eurot, kattes tele, outdoori, raadio, online, sotsmeedia. Osalejate tagasisidest nähtub väga head müüki rõivastele, eriti neile, kes tegid hea pakkumise ning panustasid ka ise reklaamidesse olulisel määral. Ka elektroonikamüüjatelt on head tagasisidet ja kasvu. Mööbli, lastekaupade kategoorias on langust või sarnast tulemust eelmistele kordadele.
Järgmine E-smaspäev toimub 4 septembril,millele registreerimine avatakse 8 augustil www.e-smaspaev.ee
Lisainfo: info@e-kaubanduseliit.ee
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
We know exactly what is happening in e-commerce and how to use it for business development. We are happy to share this knowledge through reviews, research and training. To make it easier to grow and buy.
The reputation and progress of Estonian e-commerce are important to us. We stand for Estonian e-commerce to comply with good practices and high quality standards. This is beneficial for both the buyer and the seller.
Together we will make e-commerce safer. Our “Safe Place to Buy” trust mark guarantees the buyer a controlled and rigorous shopping experience, and enhances the seller's credibility and improves the reputation.