Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Klientide ootused muutuvad ja arenevad pidevalt. Samal ajal muutub veebireklaam üha kallimaks. GLAMI partneritevahelise uuringu kohaselt nimetati reklaamikulude tõusu 2022. aasta üheks suurimaks väljakutseks. See ei üllata - e-kaubanduse turu-uuringute ettevõtte eMarketer andmetel olid Facebooki reklaamikulud 2021. aasta kolmandas kvartalis 47% kõrgemad võrreldes 2020. aasta kolmanda kvartaliga.
Selleks, et olla konkurentsivõimeline, peavad organisatsioonid looma oma klientidele tähenduslikku sisu ja suurendama lojaalsust. Üks lihtsamaid viise selleks on hüperpersonaliseerimine, mis oma sisult tähendab personaliseeritud pakkumisi ja kliendikogemust, mis saavutatakse andmete, tehisintellekti ja prognoosiva analüüsi abil.
Kasu ettevõttele:
● Müügi tõus. Asjakohane sisu suurendab konversioonimäära ja klikimäära, mille tulemuseks on suurem müük. Rohkem näiteid ja tulemusi leiate turundajate andmehalduse platvormi Insider aruandest.
● Paindlikkus. Olete valmis reageerima klientide muutuvatele eelistustele enne konkurente.
● Suurenenud brändi lojaalsus. Kui annate oma klientidele teada, et hindate neid kui indiviide ja püüate nende elu lihtsamaks teha, suurendab see kliendilojaalsust.
● Andmete kvaliteedi tõstmine. Hüperpersonaliseerimine tagab, et saate keskenduda organiseeritud kvaliteetsetele andmetele.
Hüperpersonaalne suhtlus
Teil on võimalus lisada personaliseeritud tootesoovitusi, et suurendada CTR näitajat või saata e-kirju ajal, mil konkreetne kasutaja seda kõige tõenäolisemalt avab. Võttes appi vaid mõned kasutajaandmed, nagu näiteks keskmise tellimuse väärtuse, saavad kauplused luua kohandatud allahindlusi ja säästa lisamarginaali iga tellimuse pealt.
KUIDAS: Tehisintellektipõhised e-posti teenused - Klaviyo, Exponia, Drip või Omnisend.
Veebilehe sisu uuendamine kasutaja käitumise põhjal
Tootesoovitusi saab rakendada erinevates vormides - näidata neid kategooria maandumislehe või kodulehe ülaosas, pakkuda neid ostukorvi lehel või hoopis täiendavate toodetekomplektina.
KUIDAS: Isegi kui teil ei ole spetsiaalset tehisintellekti meeskonda, on olemas palju vahendeid, mis on mõeldud dünaamilise kohapealse sisu pakkumiseks - Google Optimize, HubSpot, Sleeknote, Personyze, Nosto ja paljud teised.
Lingi moe e-kaubanduse täismahus aruandele Baltimaades leiate SIIT
Peter Hupka
Glami
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
We know exactly what is happening in e-commerce and how to use it for business development. We are happy to share this knowledge through reviews, research and training. To make it easier to grow and buy.
The reputation and progress of Estonian e-commerce are important to us. We stand for Estonian e-commerce to comply with good practices and high quality standards. This is beneficial for both the buyer and the seller.
Together we will make e-commerce safer. Our “Safe Place to Buy” trust mark guarantees the buyer a controlled and rigorous shopping experience, and enhances the seller's credibility and improves the reputation.