Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Juba 4. aastat järjest Milos OÜ poolt läbi viidud uuringust selgub, et suurem osa ettevõtetest tegeleb reklaamide üles seadmise ja sotsiaalmeedia haldamisega ise. Sotsiaalmeedia kontode haldamiseks kulub enamusel ettevõtetest ca 2 tundi nädalas. Samas on ka päris palju ettevõtteid, kellel kulub selleks rohkem kui 10 tundi. 55,6% vastanutest tasub sotsiaalmeedia haldamise teenusepakkujale 100-300eurot kuus.
Peamine sotsiaalmeediakanal, mida kasutatakse on ülekaalukalt Facebook. Sotsiaalmeedia kasutamise põhiline eesmärk on enda toodete ja teenuste reklaam. 70,8% ettevõtetest kasutab sotsiaalmeedia reklaami võimalusi. 2020. aastal tegid seda 63% ja veel aasta varem 69,2%.35,9% jaoks on sotsiaalmeedia peamine reklaamikanal. 34,5% jaoks täiendav.32,3% vastanutest olid kasutanud reklaamikanalina mõjuisikuid.
Möödunud aastal tasuti selle turundusviisi eest enim mõjuisikule oma toodetes ja teenustes. Umbes poolte arvates oli mõjuisikuturundus vastavuses ootustega.
Uuringust lähemalt saad lugeda SIIT
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
We know exactly what is happening in e-commerce and how to use it for business development. We are happy to share this knowledge through reviews, research and training. To make it easier to grow and buy.
The reputation and progress of Estonian e-commerce are important to us. We stand for Estonian e-commerce to comply with good practices and high quality standards. This is beneficial for both the buyer and the seller.
Together we will make e-commerce safer. Our “Safe Place to Buy” trust mark guarantees the buyer a controlled and rigorous shopping experience, and enhances the seller's credibility and improves the reputation.