Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
SEB ja Eesti E-kaubanduse Liit pikendasid oma koostööd võttes endale strateegilise eesmärgi edendada ja panustada Eesti e-kaubanduse ja kaupmeeste digitaliseerimise arengusse 2021.a.
E-kaubandus on viimasel paaril aastal kordades kasvanud ja eriti viimase poole aastaga on saanud e-ostlemisest igapäevane vajadus. Koroonakriis tõstis selgelt e-kaubanduse haaret: SEB andmetel andis 22% Eesti väike ja keskmiste ettevõtete kogukäibest peamiselt veebimüük, siis juulis 2020 oli see näitaja juba 32%. Samas on Eesti väike ja keskmise suurusega ettevõtetest vaid 27% neid ettevõtteid, kelle tooteid ja teenuseid saab interneti vahendusel üldse osta.
Ettevõtete osakaal on viimasel paaril aastal püsinud stabiilsena. Lätis on online-müügi võimekusega 20% VKE-dest, kuid Leedu näitaja on viimasel paaril aastal kasvanud 10 protsendipunkti, ulatudes nüüd 32%-ni.
Kui Eesti info ja side valdkonnas pakub netimüüki 50% ning kaubandussektoris 45%, siis haldus- ja tugiteenuste vallas on neid 12% ning põllumajanduses 10%. Ja seejuures on muutunud tarbijate harjumused- ligi 90% klienditeekonnast (ka sellest, kus ost tehakse füüsilises poes) algab aga internetis.
Koostöö hõlmab erinevate sündmuste, koolituste kui uuringute korraldamist. Samuti kaupmeestele suurema abi pakkumist tulevikus ning e-kaubanduse valdkonna arendamist tervikuna.
We know exactly what is happening in e-commerce and how to use it for business development. We are happy to share this knowledge through reviews, research and training. To make it easier to grow and buy.
The reputation and progress of Estonian e-commerce are important to us. We stand for Estonian e-commerce to comply with good practices and high quality standards. This is beneficial for both the buyer and the seller.
Together we will make e-commerce safer. Our “Safe Place to Buy” trust mark guarantees the buyer a controlled and rigorous shopping experience, and enhances the seller's credibility and improves the reputation.