Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
11 septembril toimunud E-smaspäeva külastas pea 68 000 erinevat inimest ja mida on suisa 38% rohkem, kui viimati maikuus toimunud kampaanial. Näiteks märtsikuus toimunud E-smaspäeva külastas rekordiliselt 57 000 inimest, mis sai ka rohkem kui 10 000 inimesega ületatud. Lisaks külastajate rekordile purustas E-smaspäev ka osalevate e-poodide rekordi ja maagilise 300 piiri. Täpsemalt osales siis 309 erinevat e-poodi. Pea pooled külastajad tulid läbi Google ning Facebooki reklaamide.
Huvitav on veel see, et Maksekeskuse ja Montonio statistika näitab, et esmakordselt tehti üle poolte ostudest mobiiltelefonist. Veel on võimas see, et mõlema maksete vahendaja päevakäive kasvas sel päeval 4 korda!
Enim läksid kaubaks kosmeetika, ilu- ja tervisetooted, riided. Populaarsed olid ka arvutid ja muu tehnika ning ehituskaup. Samuti on E-smaspäeva statistikast näha, et ostlejad kasutavad järjest enam mobiilseid makselahendusi nagu Apple Pay ja Google Pay, kuigi nende turuosa kogu maksetest on veel mõne protsendi juures.
Samas on väikeste poodide puhul tähelepanuväärne, et kasvud võivad ulatuda tuhandetesse protsentidesse ja see tekitab küsimuse, et kui tavapäeval on müük paarsada eurot ja E-smaspäeval äkki üle 15 000, siis kuskil on potentsiaal kasutamata?
E-kaubanduse Liit panustas meediakampaaniasse 20 000 eurot, kattes tele, outdoori, raadio, online, sotsmeedia.
Järgmine E-smaspäev toimub 6 novembril, millele registreerimine avatakse 10 oktoobril aadressil: www.e-smaspaev.ee
Lisainfo: info@e-kaubanduseliit.ee
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
We know exactly what is happening in e-commerce and how to use it for business development. We are happy to share this knowledge through reviews, research and training. To make it easier to grow and buy.
The reputation and progress of Estonian e-commerce are important to us. We stand for Estonian e-commerce to comply with good practices and high quality standards. This is beneficial for both the buyer and the seller.
Together we will make e-commerce safer. Our “Safe Place to Buy” trust mark guarantees the buyer a controlled and rigorous shopping experience, and enhances the seller's credibility and improves the reputation.