Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →

14. novembri E-smaspäeva kokkuvõte

Tõnu Väät
- Author  
Tegevjuht

Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!

Tõnu VäätTõnu Väät
Tõnu Väät
Tõnu Väät
Tõnu Väät
- Autor  
Tegevjuht
Tegevjuht

Nii Maksekeskus kui Montonio kinnitasid, et E-smaspäeval oli Eesti e-poodide käive ca 2,5x kõrgem tavalisest esmaspäevast. Montonio lisas, et keskmine ostukorvi suurus langes 5% võrreldes septembrikuise E-smaspäevaga, samas aga oste tehti 10% rohkem. Kas siit võib järeldada, et inimesed otsisid veidi odavamaid asju ja ostsid see-eest rohkem? Montonio kliendibaasi järgi osteti kõige rohkem E-smaspäeval just riideid, ilutooteid ja tehnikat.

Kaup24 e-poes püstitati uus E-smaspäeva müügirekord. Seekordne ostupüha oli edukaim, ületades eelmist E-smaspäeva ligi 10% võrra. Kaup24 kõige edukam ostupüha/kampaania on siiani olnud 2020. aastal toimunud Must Reede ning nüüd asus teisele kohale 14. novembril toimunud E-smaspäev. Vaadates päeva kõige populaarsemate toodete nimekirja, oli Kaup24 koguni kolmandik ostudest suure tõenäosusega seotud jõulukingitustega. Kõige populaarsemad olid LEGO, õpetlikud mänguasjad, kuid ka meeste ja naiste parfüümid ja elektroonikaseadmed nagu kõrvaklapid, elektroonilised hambaharjad, nutitelefonid jpt.

E-smaspäeva varjutas pisut maikuust kehtima hakanud soodushinna kuvamise määrus, mis tõmbas alla paljude soodustusi ning pani sootuks ka mõned ettevõtted kampaaniast loobuma. Lisaks ka hetkel valitsev suur inflatsioon, hinnatõusud ja ebakindlus. Vaatamata aga sellele osales E-smaspäeval siiani kõigi aegade rekordarv e-poode, suisa 296 erinevat ettevõtet. Suures osas pakuti soodustusega mõnda kindlalt toodet või kategooriat, väga paljudel kogu kaup -20%, kuid ka üksikuid veel paremaid soodustusi. E-smaspäeva lehte külastas 24h jooksul pisut rohkem kui 58 000 unikaalset inimest, mis on ka selle aasta kampaaniate tugev rekord külastajate arvus. E-kaubanduse Liit tegi ca 25 000 eurose meediakampaania (tele, raadio, outdoor, influencerid, online, sotsiaalmeedia). 2023.a. toimub E-smaspäev 4x ning lisaks on muudatuseks ka see, et kuu teise esmaspäeva asemel toimuvad E-smaspäevad kuu esimesel esmaspäeval.

2023.a. kampaaniapäevadeks on seega:  6. märts, 8. mai, 4. september ning 6. november. Registreerimised avatakse ca kuu enne kampaaniat, 6. märtsi E-smaspäeva puhul 7. veebruaril (märgi see kuupäev juba endale kalendrisse!) ja ikka aadressil www.e-smaspaev.ee

 

Lisainfo:

Tõnu Väät

Eesti E-kaubanduse Liit

tonu@e-kaubanduseliit.ee

Loe veel uudiseid sellest kategooriast

Uudised otse e-kaubanduse mootorist

Kõik uudised

Liitud liiduga juba täna ja saad palju hüvesid

We are competent

We know exactly what is happening in e-commerce and how to use it for business development. We are happy to share this knowledge through reviews, research and training. To make it easier to grow and buy.

We are reliable

The reputation and progress of Estonian e-commerce are important to us. We stand for Estonian e-commerce to comply with good practices and high quality standards. This is beneficial for both the buyer and the seller.

We are safe

Together we will make e-commerce safer. Our “Safe Place to Buy” trust mark guarantees the buyer a controlled and rigorous shopping experience, and enhances the seller's credibility and improves the reputation.

Liitu liiduga

Online stores you can trust.

The “Safe Place to Buy” quality label guarantees the buyer a controlled shopping experience that meets strict conditions.

Check out the trust mark