14. novembri E-smaspäeva kokkuvõte

November 24, 2022

Tõnu Väät
- Author  
Tegevjuht

Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!

Tõnu VäätTõnu Väät
Tõnu Väät
Tõnu Väät
Tõnu Väät
- Autor  
Tegevjuht
Tegevjuht

Nii Maksekeskus kui Montonio kinnitasid, et E-smaspäeval oli Eesti e-poodide käive ca 2,5x kõrgem tavalisest esmaspäevast. Montonio lisas, et keskmine ostukorvi suurus langes 5% võrreldes septembrikuise E-smaspäevaga, samas aga oste tehti 10% rohkem. Kas siit võib järeldada, et inimesed otsisid veidi odavamaid asju ja ostsid see-eest rohkem? Montonio kliendibaasi järgi osteti kõige rohkem E-smaspäeval just riideid, ilutooteid ja tehnikat.

Kaup24 e-poes püstitati uus E-smaspäeva müügirekord. Seekordne ostupüha oli edukaim, ületades eelmist E-smaspäeva ligi 10% võrra. Kaup24 kõige edukam ostupüha/kampaania on siiani olnud 2020. aastal toimunud Must Reede ning nüüd asus teisele kohale 14. novembril toimunud E-smaspäev. Vaadates päeva kõige populaarsemate toodete nimekirja, oli Kaup24 koguni kolmandik ostudest suure tõenäosusega seotud jõulukingitustega. Kõige populaarsemad olid LEGO, õpetlikud mänguasjad, kuid ka meeste ja naiste parfüümid ja elektroonikaseadmed nagu kõrvaklapid, elektroonilised hambaharjad, nutitelefonid jpt.

E-smaspäeva varjutas pisut maikuust kehtima hakanud soodushinna kuvamise määrus, mis tõmbas alla paljude soodustusi ning pani sootuks ka mõned ettevõtted kampaaniast loobuma. Lisaks ka hetkel valitsev suur inflatsioon, hinnatõusud ja ebakindlus. Vaatamata aga sellele osales E-smaspäeval siiani kõigi aegade rekordarv e-poode, suisa 296 erinevat ettevõtet. Suures osas pakuti soodustusega mõnda kindlalt toodet või kategooriat, väga paljudel kogu kaup -20%, kuid ka üksikuid veel paremaid soodustusi. E-smaspäeva lehte külastas 24h jooksul pisut rohkem kui 58 000 unikaalset inimest, mis on ka selle aasta kampaaniate tugev rekord külastajate arvus. E-kaubanduse Liit tegi ca 25 000 eurose meediakampaania (tele, raadio, outdoor, influencerid, online, sotsiaalmeedia). 2023.a. toimub E-smaspäev 4x ning lisaks on muudatuseks ka see, et kuu teise esmaspäeva asemel toimuvad E-smaspäevad kuu esimesel esmaspäeval.

2023.a. kampaaniapäevadeks on seega:  6. märts, 8. mai, 4. september ning 6. november. Registreerimised avatakse ca kuu enne kampaaniat, 6. märtsi E-smaspäeva puhul 7. veebruaril (märgi see kuupäev juba endale kalendrisse!) ja ikka aadressil www.e-smaspaev.ee

 

Lisainfo:

Tõnu Väät

Eesti E-kaubanduse Liit

tonu@e-kaubanduseliit.ee

Loe veel uudiseid sellest kategooriast

Uudised otse e-kaubanduse mootorist

Kõik uudised

Liitud liiduga juba täna ja saad palju hüvesid

Oleme pädevad

Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.

Oleme usaldusväärsed

Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.

Oleme turvalised

Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.

Liitu liiduga

E-poed mida saad usaldada.

“Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse.

Tutvu kvaliteedimärgisega