Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
6. novembril toimunud E-smaspäev oli sel aastal neljas ja viimane. Kuigi majanduses on keeruline, kasvab e-ostlemine endiselt. Näiteks kasvas septembris-oktoobris pakiautomaatide pakkide maht 15%, mida on vedanud ja kasvatanud ka septembris toimunud lisa E-smaspäev. Ka novembri pakiautomaatide maht tuleb kasvuga.
Osalenud kaupmehed kasvatasid müügimahte tavapäevaga (viimase kuu keskmine päev) võrreldes umbes neli korda. Eesti mõistes väiksemad e-poed võisid numbreid kergitada aga isegi kümnekordselt. Taoline trend on saatnud E-smaspäeva terve viimase aasta jooksul. Kampaanias osalenud poodide arvu kasv ja ostlevate klientide hulk kinnitab ilmekalt, et E-smaspäev mängib olulist rolli siinsel e-kaubanduse turul ning kliendid arvestavad sellega suuremate ostude planeerimisel. Samas on järgnevatel kuudel ja aastal kaupmeestel ees mõttekoht, kuidas osaleda kasumlikult üsna tihti toimuvates kampaaniates okukorras, kus tarbijate ostujõud on langenud ja suuremaid oste lükatakse edasi kui ka piiramas soodushinna regulatsioon.
6. novembri E-smaspäeval osales rekordarv e-poode, 323. E-smaspäeva lehte külastas samuti rekordarv inimesi, pea 72 000 unikaalset inimest. Kõige rohkem külastajaid tuli sotsiaalmeediast- Facebook, Google, mis tõid pea pool külastajatest. Keskmiselt oldi lehel 1 minut ja 5 sekundit ning 87% külastajaid klikkas mõnele pakkumisele ning liikus edasi. Lisaks kasvunumbritele nii külastuses kui osalejate poolt ja üldkäibes sel päeval on näha siiski keskmise ostukorvi langust ja seda suisa pea 20%. Siit võiks eeldada majandussurutist ja siiski müügilangust. Tarbija ootab soodustusi, kasutab soodustusi ning otsib soodsamaid tooteid ning lükkab edasi vältimatu ostu.
Järgmin E-smaspäev toimub 11. märtsil kuhu registreerimine avatakse veebruari alguses.
Lisainfo: tonu@e-kaubanduseliit.ee
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
We know exactly what is happening in e-commerce and how to use it for business development. We are happy to share this knowledge through reviews, research and training. To make it easier to grow and buy.
The reputation and progress of Estonian e-commerce are important to us. We stand for Estonian e-commerce to comply with good practices and high quality standards. This is beneficial for both the buyer and the seller.
Together we will make e-commerce safer. Our “Safe Place to Buy” trust mark guarantees the buyer a controlled and rigorous shopping experience, and enhances the seller's credibility and improves the reputation.