Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!

%20(1).jpg)
Käes on aeg hakata valmistuma parimate e-poodide valimiseks ja tunnustamiseks!
Oleme arendanud täiesti uue keskkonna, mille läbi tarbijaid kutsuda valima enda lemmik e-poodi. Lisaks loosime välja kõigi hääletajate vahel täiesti uue Iphone 17 pro telefoni, et motiveerida rohkem hääletama.
Tunnustatud saavad 13 kategoorias parimad ning üldvõitja. Sel aastal valib üldvõitja kategooria võitjate seast E-kaubanduse Liidu juhatus! 13 kategooriat aga tarbiijad.
12-31. jaanuar toimub suur kampaania.
Kampaania korraldajaks on Eesti E-kaubanduse Liit MTÜ, toetajateks Swedbank ning Delfi.
Parim e-pood 2026 kampaanias saavad osaleda kõik e-poed, kes on Eesti E-kaubanduse Liidu liikmed.
Kampaanias osalemiseks ei tohi e-pood olla TTJA mustas nimekirjas, tema kohta ei tohi olla TTJA, MTA või E-kaubanduse Liidu poolt pooleli olevaid menetlusi, ettekirjutisi, süüdimõistvaid otsuseid viimase 6 kuu jooksul.
Osalemiseks tuleb saata aadressile kati@e-kaubanduseliit.ee ettevõtte nimi, e-poe www address ning logo (vähemalt 156px lai, maksimaalne laius 900px. PNG või JPG) ning valida üks kategooria järgnevast loetelust:
Auto- ja motokaubad
Ehitus ja tööriistad
Ehted, aksessuaarid ja ilutooted
Tervisetooted
Kaubamajad
Kodutehnika ja audio
Lastekaubad
Rõivad ja jalatsid
Sisustus- ja aiakaubad
Sport, hobid ja raamatud
Lemmikloomatooted
Teenused, piletid ja vautšerid
Toidu- ja tarbekaubad
Registreerimine kestab 31.12ni.
Osalemine on tasuta.
Osalejal on lubatud reklaamida enda osalemist, kutsuda enda poolt hääletama, kuid EI TOHI pakkuda hääletamise eest vastu ühtegi hüve (soodustus, loos, kingitus vms). Juhul, kui tuvastatakse sellekohane rikkumine, on korraldajatel õigus ettevõtte konkursilt eemaldada.
Kampaania käigus saavad tarbijad valida kuni 5 lemmik e-poodi. Kampaania lõppedes võtab E-kaubanduse Liit kokku pingerea ning 13 erinevas kategoorias võitjad. Üldvõitja valib E-kaubanduse Liidu juhatus 13 kategooria võitja seast, arvestades hääletajate tagasisidet, ettevõtte mainet, klientide rahulolu, e-poe kasutajasõbralikkust ning üldist kuvandit. E-kaubanduse Liidu juhatus jätab endale õiguse otsustada ettevõtte vastuvõtmise või mitte vastuvõtmise antud kampaaniasse, lähtudes kampaania tingimustest.
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
We know exactly what is happening in e-commerce and how to use it for business development. We are happy to share this knowledge through reviews, research and training. To make it easier to grow and buy.
The reputation and progress of Estonian e-commerce are important to us. We stand for Estonian e-commerce to comply with good practices and high quality standards. This is beneficial for both the buyer and the seller.
Together we will make e-commerce safer. Our “Safe Place to Buy” trust mark guarantees the buyer a controlled and rigorous shopping experience, and enhances the seller's credibility and improves the reputation.