Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!

%20(1).jpg)
Käes on aeg hakata valmistuma parimate e-poodide valimiseks ja tunnustamiseks!
Oleme arendanud täiesti uue keskkonna, mille läbi tarbijaid kutsuda valima enda lemmik e-poodi. Lisaks loosime välja kõigi hääletajate vahel täiesti uue Iphone 17 pro telefoni, et motiveerida rohkem hääletama.
Tunnustatud saavad 13 kategoorias parimad ning üldvõitja. Sel aastal valib üldvõitja kategooria võitjate seast E-kaubanduse Liidu juhatus! 13 kategooriat aga tarbiijad.
12-31. jaanuar toimub suur kampaania.
Kampaania korraldajaks on Eesti E-kaubanduse Liit MTÜ, toetajateks Swedbank ning Delfi.
Parim e-pood 2026 kampaanias saavad osaleda kõik e-poed, kes on Eesti E-kaubanduse Liidu liikmed.
Kampaanias osalemiseks ei tohi e-pood olla TTJA mustas nimekirjas, tema kohta ei tohi olla TTJA, MTA või E-kaubanduse Liidu poolt pooleli olevaid menetlusi, ettekirjutisi, süüdimõistvaid otsuseid viimase 6 kuu jooksul.
Osalemiseks tuleb saata aadressile kati@e-kaubanduseliit.ee ettevõtte nimi, e-poe www address ning logo (vähemalt 156px lai, maksimaalne laius 900px. PNG või JPG) ning valida üks kategooria järgnevast loetelust:
Auto- ja motokaubad
Ehitus ja tööriistad
Ehted, aksessuaarid ja ilutooted
Tervisetooted
Kaubamajad
Kodutehnika ja audio
Lastekaubad
Rõivad ja jalatsid
Sisustus- ja aiakaubad
Sport, hobid ja raamatud
Lemmikloomatooted
Teenused, piletid ja vautšerid
Toidu- ja tarbekaubad
Registreerimine kestab 31.12ni.
Osalemine on tasuta.
Osalejal on lubatud reklaamida enda osalemist, kutsuda enda poolt hääletama, kuid EI TOHI pakkuda hääletamise eest vastu ühtegi hüve (soodustus, loos, kingitus vms). Juhul, kui tuvastatakse sellekohane rikkumine, on korraldajatel õigus ettevõtte konkursilt eemaldada.
Kampaania käigus saavad tarbijad valida kuni 5 lemmik e-poodi. Kampaania lõppedes võtab E-kaubanduse Liit kokku pingerea ning 13 erinevas kategoorias võitjad. Üldvõitja valib E-kaubanduse Liidu juhatus 13 kategooria võitja seast, arvestades hääletajate tagasisidet, ettevõtte mainet, klientide rahulolu, e-poe kasutajasõbralikkust ning üldist kuvandit. E-kaubanduse Liidu juhatus jätab endale õiguse otsustada ettevõtte vastuvõtmise või mitte vastuvõtmise antud kampaaniasse, lähtudes kampaania tingimustest.
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.