Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Mõtete kogumiseks tööpäeval aknast välja vaadates ei avane sealt paljudele tavapärane ja tuttav pilt. Olukord on hetkel teistsugune ja et sellest paremini aru saada, viisid Dentsu Estonia ja Norstat Eesti läbi uuringu, kus küsisime tarbijate üldise käitumise ja meediakäitumise kohta.
Uuring viidi läbi veebiküsitlusena aprilli alguses ning sellele vastas 1000 eestimaalast vanuses 18-74a. Saadud tulemusi kommenteerib Dentsu Estonia uuringute juht Liisel Kalda ning soovi korral saab, tulemusi vaadata ka Dentsu Data Labs poolt tehtud dashboardis, kus on võimalik filtrite abil valida endale sobiva sihtrühma: https://bit.ly/covid19-ddl.
Enim hakkab tulemustest silma, et 91% on kriisi ajal teinud midagi oma tavapärastest harjumustest teisiti. Omakorda nende hulgas tuleb välja, et 66% on tühistanud oma kohtumised, 44% jäänud täiesti koju isolatsiooni ning 41% on leidnud võimaluse teha tööd kodukontorist.
Koju isolatsiooni on jäänud pigem nooremad ja kõige vanemad. Kõige vähem on kodusesse isolatsiooni jäänud või saanud jääda keskmise sissetulekuga inimesed.Mis puudutab inimeste ostukäitumist, siis märkimisväärne on, et 38% on varunud tavapärasest rohkem toitu ning majapidamistarbeid.
Paraku on aga ka 34% otsustanud oma suuremaid oste edasi lükata.
We know exactly what is happening in e-commerce and how to use it for business development. We are happy to share this knowledge through reviews, research and training. To make it easier to grow and buy.
The reputation and progress of Estonian e-commerce are important to us. We stand for Estonian e-commerce to comply with good practices and high quality standards. This is beneficial for both the buyer and the seller.
Together we will make e-commerce safer. Our “Safe Place to Buy” trust mark guarantees the buyer a controlled and rigorous shopping experience, and enhances the seller's credibility and improves the reputation.