Uudised

Eriolukord on mõjutanud vähemalt 91% juhul inimeste käitumist

- Author  

Eesti E-kaubanduse Liit koondab ligi 400 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!

Tõnu Väät
- Autor  
Tegevjuht

Mõtete kogumiseks tööpäeval aknast välja vaadates ei avane sealt paljudele tavapärane ja tuttav pilt. Olukord on hetkel teistsugune ja et sellest paremini aru saada, viisid Dentsu Estonia ja Norstat Eesti läbi uuringu, kus küsisime tarbijate üldise käitumise ja meediakäitumise kohta.

Uuring viidi läbi veebiküsitlusena aprilli alguses ning sellele vastas 1000 eestimaalast vanuses 18-74a. Saadud tulemusi kommenteerib Dentsu Estonia uuringute juht Liisel Kalda ning soovi korral saab, tulemusi vaadata ka Dentsu Data Labs poolt tehtud dashboardis, kus on võimalik filtrite abil valida endale sobiva sihtrühma: https://bit.ly/covid19-ddl.

Enim hakkab tulemustest silma, et 91% on kriisi ajal teinud midagi oma tavapärastest harjumustest teisiti. Omakorda nende hulgas tuleb välja, et 66% on tühistanud oma kohtumised, 44% jäänud täiesti koju isolatsiooni ning 41% on leidnud võimaluse teha tööd kodukontorist.

Koju isolatsiooni on jäänud pigem nooremad ja kõige vanemad. Kõige vähem on kodusesse isolatsiooni jäänud või saanud jääda keskmise sissetulekuga inimesed.Mis puudutab inimeste ostukäitumist, siis märkimisväärne on, et 38% on varunud tavapärasest rohkem toitu ning majapidamistarbeid.

Paraku on aga ka 34% otsustanud oma suuremaid oste edasi lükata.

Loe veel uudiseid sellest kategooriast

Uudised otse e-kaubanduse mootorist

Kõik uudised

Liitud liiduga juba täna ja saad palju hüvesid

Oleme pädevad

Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.

Oleme usaldusväärsed

Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.

Oleme turvalised

Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.

Liitu liiduga

E-poed mida saad usaldada.

“Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse.

Tutvu kvaliteedimärgisega