Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Antud Euroopa Komisjoni poolt koostatud graafikutest näeme, kus paikneb Eesti e-kaubandus Euroopa Liidu võrdluses.
Esimene graafik koosneb kolmest agregeeritud indikaatorist (SMEs ehk väike- ja keskmised ettevõtted, käive ning piiriülene müük). Iirimaa tugev positsioon on tingitud mitme suure internetigigandi pea- ja/või harukontorist.
Antud graafik võiks ilmestada Eesti võib-olla suurimat kasvupotentsiaali parema positsiooni saavutamiseks. Tegelikult on Eesti alla EU keskmise ja meie peamine kasvupotentsiaal on ikkagi piiriüleses e-kaubanduses ehk lisamüügis väljapoole Eestit!
Teine graafik näitab heledate tulpadega, kus oleme alla Euroopa keskmist ja tumedate tulpadega, kus oleme üle Euroopa keskmise. Kokkuvõtvalt võib öelda, et eestlane ostab piiriüleselt alla Euroopa keskmise ning Eesti väiksemad ja keskmised ettevõtted müüvad onlines, eriti piiriüleselt, oluliselt alla Euroopa keskmise.
Eesti E-kaubanduse Liidu tellitud hiljutistest uuringutest tuleb jõuliselt välja, et peamised ostlemist pärssivad tegurid on Eesti e-poodide puhul arendamata mobiilivaade (samas üle 70%, eriti noorte puhul, osteldakse just mobiilsetest seadmetest!) ning liigsete andmete küsimine, keeruline ostuprotsess. E-kaubanduse Liit on seisukohal, et siin peitub Eesti e-kaubanduse kasvuvõimalus ning probleemikohad.
Antud Euroopa Komisjoni poolt koostatud graafikutest näeme, kus paikneb Eesti e-kaubandus Euroopa Liidu võrdluses.
Esimene graafik koosneb kolmest agregeeritud indikaatorist (SMEs ehk väike- ja keskmised ettevõtted, käive ning piiriülene müük). Iirimaa tugev positsioon on tingitud mitme suure internetigigandi pea- ja/või harukontorist.
Antud graafik võiks ilmestada Eesti võib-olla suurimat kasvupotentsiaali parema positsiooni saavutamiseks. Tegelikult on Eesti alla EU keskmise ja meie peamine kasvupotentsiaal on ikkagi piiriüleses e-kaubanduses ehk lisamüügis väljapoole Eestit!
Teine graafik näitab heledate tulpadega, kus oleme alla Euroopa keskmist ja tumedate tulpadega, kus oleme üle Euroopa keskmise. Kokkuvõtvalt võib öelda, et eestlane ostab piiriüleselt alla Euroopa keskmise ning Eesti väiksemad ja keskmised ettevõtted müüvad onlines, eriti piiriüleselt, oluliselt alla Euroopa keskmise.
Eesti E-kaubanduse Liidu tellitud hiljutistest uuringutest tuleb jõuliselt välja, et peamised ostlemist pärssivad tegurid on Eesti e-poodide puhul arendamata mobiilivaade (samas üle 70%, eriti noorte puhul, osteldakse just mobiilsetest seadmetest!) ning liigsete andmete küsimine, keeruline ostuprotsess.
E-kaubanduse Liit on seisukohal, et siin peitub Eesti e-kaubanduse kasvuvõimalus ning probleemikohad.
We know exactly what is happening in e-commerce and how to use it for business development. We are happy to share this knowledge through reviews, research and training. To make it easier to grow and buy.
The reputation and progress of Estonian e-commerce are important to us. We stand for Estonian e-commerce to comply with good practices and high quality standards. This is beneficial for both the buyer and the seller.
Together we will make e-commerce safer. Our “Safe Place to Buy” trust mark guarantees the buyer a controlled and rigorous shopping experience, and enhances the seller's credibility and improves the reputation.