Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Antud Euroopa Komisjoni poolt koostatud graafikutest näeme, kus paikneb Eesti e-kaubandus Euroopa Liidu võrdluses.
Esimene graafik koosneb kolmest agregeeritud indikaatorist (SMEs ehk väike- ja keskmised ettevõtted, käive ning piiriülene müük). Iirimaa tugev positsioon on tingitud mitme suure internetigigandi pea- ja/või harukontorist.
Antud graafik võiks ilmestada Eesti võib-olla suurimat kasvupotentsiaali parema positsiooni saavutamiseks. Tegelikult on Eesti alla EU keskmise ja meie peamine kasvupotentsiaal on ikkagi piiriüleses e-kaubanduses ehk lisamüügis väljapoole Eestit!
Teine graafik näitab heledate tulpadega, kus oleme alla Euroopa keskmist ja tumedate tulpadega, kus oleme üle Euroopa keskmise. Kokkuvõtvalt võib öelda, et eestlane ostab piiriüleselt alla Euroopa keskmise ning Eesti väiksemad ja keskmised ettevõtted müüvad onlines, eriti piiriüleselt, oluliselt alla Euroopa keskmise.
Eesti E-kaubanduse Liidu tellitud hiljutistest uuringutest tuleb jõuliselt välja, et peamised ostlemist pärssivad tegurid on Eesti e-poodide puhul arendamata mobiilivaade (samas üle 70%, eriti noorte puhul, osteldakse just mobiilsetest seadmetest!) ning liigsete andmete küsimine, keeruline ostuprotsess. E-kaubanduse Liit on seisukohal, et siin peitub Eesti e-kaubanduse kasvuvõimalus ning probleemikohad.
Antud Euroopa Komisjoni poolt koostatud graafikutest näeme, kus paikneb Eesti e-kaubandus Euroopa Liidu võrdluses.
Esimene graafik koosneb kolmest agregeeritud indikaatorist (SMEs ehk väike- ja keskmised ettevõtted, käive ning piiriülene müük). Iirimaa tugev positsioon on tingitud mitme suure internetigigandi pea- ja/või harukontorist.
Antud graafik võiks ilmestada Eesti võib-olla suurimat kasvupotentsiaali parema positsiooni saavutamiseks. Tegelikult on Eesti alla EU keskmise ja meie peamine kasvupotentsiaal on ikkagi piiriüleses e-kaubanduses ehk lisamüügis väljapoole Eestit!
Teine graafik näitab heledate tulpadega, kus oleme alla Euroopa keskmist ja tumedate tulpadega, kus oleme üle Euroopa keskmise. Kokkuvõtvalt võib öelda, et eestlane ostab piiriüleselt alla Euroopa keskmise ning Eesti väiksemad ja keskmised ettevõtted müüvad onlines, eriti piiriüleselt, oluliselt alla Euroopa keskmise.
Eesti E-kaubanduse Liidu tellitud hiljutistest uuringutest tuleb jõuliselt välja, et peamised ostlemist pärssivad tegurid on Eesti e-poodide puhul arendamata mobiilivaade (samas üle 70%, eriti noorte puhul, osteldakse just mobiilsetest seadmetest!) ning liigsete andmete küsimine, keeruline ostuprotsess.
E-kaubanduse Liit on seisukohal, et siin peitub Eesti e-kaubanduse kasvuvõimalus ning probleemikohad.
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.