Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
10. novembril toimunud ametlikul e-ostlemise päeval ehk E-smaspäeval tehti Eesti
e-poodides 24-tunni jooksul enam kui 137 300 euro eest oste.
2014. aasta E-smaspäeval osales ligikaudu 70 Eesti e-poodi, sh Cherry.ee, Bauhof, Hansapost, Apotheka jt.
22 osalenud e-poe seas läbi viidud küsitluse tulemusena selgus, et E-smaspäeval osalenud e-poodide käive oli kokku enam kui 137 000 eurot ning ligikaudu 10% ostudest tehti mobiilsete seadmetega – mobiiltelefonide ja tahvelarvutitega.
Märkimisväärne on ka see, et enamus tagasiside andnud e-poodide külastatavus suurenes enam kui 50% ning mõne kaupleja e-poe külastajate arv kasvas lausa 600%, mis näitab, et Eesti esimene e-ostlemise päev oli väga edukas.
Eesti e-kaubanduse Liidul on kindlasti plaanis E-smaspäeva korraldamisega jätkata ka järgnevatel aastatel. Järgmine ametlik e-ostlemise päev toimub 9. novembril 2015.
E-smaspäeva eesmärgiks pakkuda tarbijatele 24-tunni jooksul väga paljudes Eesti veebipoodides eriti häid pakkumisi ja seeläbi suurendada Eesti e-poodide tuntust. Inspiratsiooni E-smaspäeva korraldamiseks on saadud USA-st ja Hiinast.
Eesti e-kaubanduse Liit ühendab Eesti e-kauplejaid, olles Eesti e-kaubanduse eestvedaja, edendaja ja kompetentsikeskus.
Rohkem informatsiooni:
Merle Kangur
Eesti e-kaubanduse Liit, tegevjuht
merle@e-kaubanduseliit.ee
tel +372 5024706
We know exactly what is happening in e-commerce and how to use it for business development. We are happy to share this knowledge through reviews, research and training. To make it easier to grow and buy.
The reputation and progress of Estonian e-commerce are important to us. We stand for Estonian e-commerce to comply with good practices and high quality standards. This is beneficial for both the buyer and the seller.
Together we will make e-commerce safer. Our “Safe Place to Buy” trust mark guarantees the buyer a controlled and rigorous shopping experience, and enhances the seller's credibility and improves the reputation.