Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
10. novembril toimunud ametlikul e-ostlemise päeval ehk E-smaspäeval tehti Eesti
e-poodides 24-tunni jooksul enam kui 137 300 euro eest oste.
2014. aasta E-smaspäeval osales ligikaudu 70 Eesti e-poodi, sh Cherry.ee, Bauhof, Hansapost, Apotheka jt.
22 osalenud e-poe seas läbi viidud küsitluse tulemusena selgus, et E-smaspäeval osalenud e-poodide käive oli kokku enam kui 137 000 eurot ning ligikaudu 10% ostudest tehti mobiilsete seadmetega – mobiiltelefonide ja tahvelarvutitega.
Märkimisväärne on ka see, et enamus tagasiside andnud e-poodide külastatavus suurenes enam kui 50% ning mõne kaupleja e-poe külastajate arv kasvas lausa 600%, mis näitab, et Eesti esimene e-ostlemise päev oli väga edukas.
Eesti e-kaubanduse Liidul on kindlasti plaanis E-smaspäeva korraldamisega jätkata ka järgnevatel aastatel. Järgmine ametlik e-ostlemise päev toimub 9. novembril 2015.
E-smaspäeva eesmärgiks pakkuda tarbijatele 24-tunni jooksul väga paljudes Eesti veebipoodides eriti häid pakkumisi ja seeläbi suurendada Eesti e-poodide tuntust. Inspiratsiooni E-smaspäeva korraldamiseks on saadud USA-st ja Hiinast.
Eesti e-kaubanduse Liit ühendab Eesti e-kauplejaid, olles Eesti e-kaubanduse eestvedaja, edendaja ja kompetentsikeskus.
Rohkem informatsiooni:
Merle Kangur
Eesti e-kaubanduse Liit, tegevjuht
merle@e-kaubanduseliit.ee
tel +372 5024706
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.