Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Eesti E-kaubanduse Liit ja Delfi korraldasid Eesti rahva lemmik e-poe valimise konkursi, kus kahe nädala jooksul sai erikeskkonnas iga inimene anda enda hääle enam kui 150 kampaanias end üles seadnud e-poele. Iga inimene sai hääletada vaid 1x ning otsustada, kas ja mille põhjal anda enda hääl ja kellele.
Kas siis sellele, kes on silma paistnud hea klienditeeninduse, kiire tarne, soodsate hindade, meeldiva disaini, tagastusprotsessi või millegi muu poolest. Reklaamisime sotsiaalmeedias tasuliste reklaamidega, kui ka Delfis bänneritena.
Lisaks jagas postitusi ja kutsus enda püsiklientide seas hääletama ka 100kond osalejat. Viimased päevad oli väga tugev konkurents mitme e-poe vahel, kes võistlesid ka postituste jagamisel, kutsudes enda poolt hääletama, kui neid parimaks peetakse.
Parima e-poe konkursi lehte külastas üle 70 000 inimene ning kokku anti e-poodidele hääli 20 699. Päris suure eduga võitis Weekendshoes.ee, keda tunnustati „Eesti rahva lemmik e-pood 2020“ tiitliga.
Oleme saanud osalejatelt väga palju positiivset tagasisidet ning ka hääletajate hulk- üle 20 000 inimese, üllatas positiivselt. Jätkame parima e-poe tunnustamisega ka 2021.a. ning oleme saanud mitmeid mõtteid, kuidas hääletusprotsessi, kui ka kampaaniat ja kategooriaid veel laiendada. Aga sellest kõigest aasta pärast. Veelkord palju õnne Weekendshoes.ee!
Lisainfo: Tõnu Väät, tonu@e-kaubanduseliit.ee
We know exactly what is happening in e-commerce and how to use it for business development. We are happy to share this knowledge through reviews, research and training. To make it easier to grow and buy.
The reputation and progress of Estonian e-commerce are important to us. We stand for Estonian e-commerce to comply with good practices and high quality standards. This is beneficial for both the buyer and the seller.
Together we will make e-commerce safer. Our “Safe Place to Buy” trust mark guarantees the buyer a controlled and rigorous shopping experience, and enhances the seller's credibility and improves the reputation.