Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →

Koolitused

Seminar "E-kaupleja esimesed sammud“ ►11.03.2015

July 3, 2025

- Author  

Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!

Tõnu Väät
- Autor  
Tegevjuht

E-kaubanduse kiire kasv viib üha enam tegusaid inimesi mõttele, et aeg on küps oma e-poe avamiseks.

Millised on e-kaupleja esimesed sammud ja kust saada infot ettevõtte registreerimise kohta?

Lühiseminaril räägime ettevõtlusega alustamisest, tarbija õigustest e-kaubanduses ja ettevõtlusega kaasnevatest maksukohustustest. Seminar sobib kõigile, kes soovivad alustada ettevõtlusega ja/või avada oma e-poe.

Toimumisaeg: 11. märtsil 2015
Kellaaeg: 13:00-17:00
Asukoht: Tallink Spa & Conference Hotel, Sadama 11a
Registreerimise tähtaeg: 10. märtsil 2015

Ajakava:

13.00-14.00 Ettevõtlusega alustamine

Nõuandeid jagab Sulev Alajõe Pärnumaa Ettevõtlus- ja Arenduskeskusest, lähemalt kuuled:

  • Kuidas aru saada, kas ettevõtlus on Sinu jaoks sobiv?
  • Millised on ettevõtlusega kaasnevad riskid, kohustused ja vastutus?
  • Kuidas alustada oma ettevõtet?
  • Kust leida allikaid oma äriidee rahastamiseks?

14.00-15.00 Tarbijaõiguste kaitse e-kaubanduses

Tarbijakaitseameti jurist Laura Tull räägib lähemalt, millised on tarbija õigused ja kohustused e-poest ostmisel.

Ettekandes kajastatakse teemasid:

  • E-kaupleja õigused ja kohustused tarbijatega lepingu sõlmimisel
  • Tarbija õigused ja kohustused e-poest ostmisel
  • Lühiülevaade ebaausatest kauplemisvõtetest e-kaubanduse valdkonnas

15.00-15.20 Kohvipaus ja mõttevahetus

15.20-16.20 Millised maksukohustused kaasnevad e-kauplejale?

Ettekande teevad Kaspar Raudla, Marika Õispuu ja Lauri Aasmann Maksu- ja Tolliametist, käsitlemist leiavad järgmised teemad:

  • FIE ja OÜ maksustamise erisused
  • Käibemaksukohustuslaseks registreerimine
  • Tulude deklareerimine
  • Tollimaks
  • Deklaratsioonide esitamine
  • Keelud ja piirangud

16.20-16.50 Klienditeeninduse A ja O e-poes

E-kaubanduse Liidu juhatuse esimees Signe Kõiv räägib lähemalt, kuidas rõõmustada e-poe klienti ja pakkuda talle ootuseid ületavat klienditeenindust.

Klienditeeninduse erinevad aspektid:

  • Klienditeeninduse alustalad
  • Kuidas ja millal klient oma küsimustele vastused saab
  • Mis saab siis, kui tellimus on sooritatud?
  • Tellimusest tõrgeteta taganemine

16.50-17.00 Vestlusring, mõttevahetus ja küsimused-vastused

Seminari osalustasu:

Eesti E-kaubanduse Liidu liikmetele on seminari hind 25 eurot. Hind sisaldab seminari, kohvipausi ja materjale. Käibemaksu ei lisandu.

Mitteliikmetele on hind 39 eurot. Hind sisaldab seminari, kohvipausi ja materjale. Käibemaksu ei lisandu.

Registreeri seminarile siin.

Seminar toimub Tallink Spa & Conference Hotel'is, Sadama 11a, Tallinn. Vaata kaarti siit.

Kohtade arv on piiratud, kiirusta registreerimisega!

Loe veel uudiseid sellest kategooriast

Uudised otse e-kaubanduse mootorist

Kõik uudised

Liitud liiduga juba täna ja saad palju hüvesid

We are competent

We know exactly what is happening in e-commerce and how to use it for business development. We are happy to share this knowledge through reviews, research and training. To make it easier to grow and buy.

We are reliable

The reputation and progress of Estonian e-commerce are important to us. We stand for Estonian e-commerce to comply with good practices and high quality standards. This is beneficial for both the buyer and the seller.

We are safe

Together we will make e-commerce safer. Our “Safe Place to Buy” trust mark guarantees the buyer a controlled and rigorous shopping experience, and enhances the seller's credibility and improves the reputation.

Liitu liiduga

Online stores you can trust.

The “Safe Place to Buy” quality label guarantees the buyer a controlled shopping experience that meets strict conditions.

Check out the trust mark