Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →

Koolitused

Seminar "E-kaupleja esimesed sammud“ ►11.03.2015

October 21, 2021

- Author  

Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!

Tõnu Väät
- Autor  
Tegevjuht

E-kaubanduse kiire kasv viib üha enam tegusaid inimesi mõttele, et aeg on küps oma e-poe avamiseks.

Millised on e-kaupleja esimesed sammud ja kust saada infot ettevõtte registreerimise kohta?

Lühiseminaril räägime ettevõtlusega alustamisest, tarbija õigustest e-kaubanduses ja ettevõtlusega kaasnevatest maksukohustustest. Seminar sobib kõigile, kes soovivad alustada ettevõtlusega ja/või avada oma e-poe.

Toimumisaeg: 11. märtsil 2015
Kellaaeg: 13:00-17:00
Asukoht: Tallink Spa & Conference Hotel, Sadama 11a
Registreerimise tähtaeg: 10. märtsil 2015

Ajakava:

13.00-14.00 Ettevõtlusega alustamine

Nõuandeid jagab Sulev Alajõe Pärnumaa Ettevõtlus- ja Arenduskeskusest, lähemalt kuuled:

  • Kuidas aru saada, kas ettevõtlus on Sinu jaoks sobiv?
  • Millised on ettevõtlusega kaasnevad riskid, kohustused ja vastutus?
  • Kuidas alustada oma ettevõtet?
  • Kust leida allikaid oma äriidee rahastamiseks?

14.00-15.00 Tarbijaõiguste kaitse e-kaubanduses

Tarbijakaitseameti jurist Laura Tull räägib lähemalt, millised on tarbija õigused ja kohustused e-poest ostmisel.

Ettekandes kajastatakse teemasid:

  • E-kaupleja õigused ja kohustused tarbijatega lepingu sõlmimisel
  • Tarbija õigused ja kohustused e-poest ostmisel
  • Lühiülevaade ebaausatest kauplemisvõtetest e-kaubanduse valdkonnas

15.00-15.20 Kohvipaus ja mõttevahetus

15.20-16.20 Millised maksukohustused kaasnevad e-kauplejale?

Ettekande teevad Kaspar Raudla, Marika Õispuu ja Lauri Aasmann Maksu- ja Tolliametist, käsitlemist leiavad järgmised teemad:

  • FIE ja OÜ maksustamise erisused
  • Käibemaksukohustuslaseks registreerimine
  • Tulude deklareerimine
  • Tollimaks
  • Deklaratsioonide esitamine
  • Keelud ja piirangud

16.20-16.50 Klienditeeninduse A ja O e-poes

E-kaubanduse Liidu juhatuse esimees Signe Kõiv räägib lähemalt, kuidas rõõmustada e-poe klienti ja pakkuda talle ootuseid ületavat klienditeenindust.

Klienditeeninduse erinevad aspektid:

  • Klienditeeninduse alustalad
  • Kuidas ja millal klient oma küsimustele vastused saab
  • Mis saab siis, kui tellimus on sooritatud?
  • Tellimusest tõrgeteta taganemine

16.50-17.00 Vestlusring, mõttevahetus ja küsimused-vastused

Seminari osalustasu:

Eesti E-kaubanduse Liidu liikmetele on seminari hind 25 eurot. Hind sisaldab seminari, kohvipausi ja materjale. Käibemaksu ei lisandu.

Mitteliikmetele on hind 39 eurot. Hind sisaldab seminari, kohvipausi ja materjale. Käibemaksu ei lisandu.

Registreeri seminarile siin.

Seminar toimub Tallink Spa & Conference Hotel'is, Sadama 11a, Tallinn. Vaata kaarti siit.

Kohtade arv on piiratud, kiirusta registreerimisega!

Loe veel uudiseid sellest kategooriast

Uudised otse e-kaubanduse mootorist

Kõik uudised

Liitud liiduga juba täna ja saad palju hüvesid

Oleme pädevad

Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.

Oleme usaldusväärsed

Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.

Oleme turvalised

Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.

Liitu liiduga

E-poed mida saad usaldada.

“Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse.

Tutvu kvaliteedimärgisega