Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Kas teadsid, et meiliturundus on üks efektiivsemaid ja suurima tootlikkusega turunduskanaleid?
WBR Digital poolt läbi viidud uuringu kohaselt on 81% turundajatest leidnud, et meiliturundus aitab oluliselt tõsta uute klientide leidmise ja hoidmise määra. Nüüd, kui 85% turunduse e-kirjadest tõepoolest ka klientide meilipostkastidesse jõuavad, on silmatorkava ja asjakohase turunduskampaania püsti panemine eriti oluline. Idee pole ju lihtsalt e-kirju saata, vaid adressaate ka ostu sooritama veenda, räägib Smaily turundusjuht Tanel Rand.
Sellel aastal tasub võtta eesmärgiks lisada oma turundusmeilidele ka maandumisleht.
Maandumisleht aitab enamate müügivihjete ja potentsiaalsete klientideni jõuda ning pakub enam võimalusi oma publikut konkreetsetele tegevustele suunata. Maandumislehe näol on tegu eraldiseisva veebilehega, kuhu külastajad satuvad pärast sinu poolt määratud lingil või nupul klikkimist. Leht on spetsiaalselt turundus- või reklaamikampaania jaoks loodud.
Selle eesmärk on prospekte konkreetse toote, teenuse või pakkumise juurde suunata ning veenda neid teatud tegevust läbi viima. Ideaalsel juhul toob hästi üles ehitatud maandumisleht külastajaid sinu veebilehele, parandab SEO-d ja aitab müügivihjetel reaalseteks klientideks muutuda. Kõik maandumislehed ei too aga samu tulemusi.
Et lehest maksimum võtta, pead oma maandumislehte optimeerima. Seekord anname sulle mõned näpunäited, mille abil efektiivne maandumisleht püsti panna ja enda meiliturunduse kampaaniate tulemusi seeläbi kasvatada. Nüüd aga nippide juurde!
Salesforce andmetel tõusis ühe tervisele ja spordile suunatud veebilehe konversioonimäär 20%, kui nad oma maandumislehe lihtsamaks muutsid.See tähendab, et on aeg kustutada kõik üleliigsed disainielemendid, mis lehte vaid tarbetult koormavad. Puhas ja lihtne kujundus aitab lehe külastajatel vähese vaevaga CTA nupu (call-to-action - tegevusele suunav nupp) leida, mis peaks sinu lehe põhifookus olema.
Heaks näiteks on veebipõhiseid graafilise disaini kursusi pakkuv veebileht, kes pärast maandumislehe lühendamist oma klikkimiste arvu 25% ja liitujate arvu 13% suurendas. Vähem on rohkem, seega kaota lehelt kogu info, lingid, pildid ja muud visuaalid, mis lehte vaid mõttetult koormavad. Codeacademy toob hea näite maandumislehest, mis annab väheste sõnadega edasi suure sõnumi.
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
We know exactly what is happening in e-commerce and how to use it for business development. We are happy to share this knowledge through reviews, research and training. To make it easier to grow and buy.
The reputation and progress of Estonian e-commerce are important to us. We stand for Estonian e-commerce to comply with good practices and high quality standards. This is beneficial for both the buyer and the seller.
Together we will make e-commerce safer. Our “Safe Place to Buy” trust mark guarantees the buyer a controlled and rigorous shopping experience, and enhances the seller's credibility and improves the reputation.