Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
31. oktoobril toimunud E-kaubanduse Liidu seminaril räägiti automaatturunduse võimalusest ning tutvustati ka mõningaid olemasolevaid tööriistu. Allpool on toodud esile kokkuvõtlikud mõtted nii selle seminari teemadest kui automaatturundusest üldiselt. Seminari salvestus on järelvaadatav Lumavi Facebooki lehel.
Ilma minevikuta ei ole tulevikku! Kui eelnevalt traditsioonilises turunduses keskenduti ettevõttele ja tema eesmärkidele siis pea 5 aastat tagasi tekkis traditsioonilise turunduse kõrvale kliendikeskne turundamine, mida defineeriti kui inbound marketing.
Tähelepanu alla läks klient, tema vajadused ja nii tekkis vajadus kliendi meelitamiseks, andmete kogumiseks, kliendi enda külge kinnistamiseks läbi lojaalsuse ja sisu ning usaldusliku suhte loomise.
Inbound marketing seob omavahel kogu kasutaja teekonna kõikides kanalites ning erinevad selleks vajalikud turundusvahendid nt SEO, toote, teenuse sisu, blogi, sotsiaalmeediaturunduse, CTA, maandumislehed, tänan-lehed, email marketing’i, ning kliendirahulolu üheks tervikuks.
Automaatturunduse võidukäik saigi alguse ”inbound marketingi”- turundus läbi kasutajavajaduse -algusega. Esimese turunduskanalina alustati automaatselt koostatud pakkumiste suunamist emailidesse.
Kasutajate vajaduste põhine tehnoloogiate arendus ühildab tänaseks automaatturunduse kogu kliendikogemuse/ - teekonna alates lehel browse’imisest, otsingust sisemistest ülesmüügi võimalustest kuni täpse automaatse sihtimistega väliskanalites (portaalid, sotsiaalmeedia, otsingud jne)
We know exactly what is happening in e-commerce and how to use it for business development. We are happy to share this knowledge through reviews, research and training. To make it easier to grow and buy.
The reputation and progress of Estonian e-commerce are important to us. We stand for Estonian e-commerce to comply with good practices and high quality standards. This is beneficial for both the buyer and the seller.
Together we will make e-commerce safer. Our “Safe Place to Buy” trust mark guarantees the buyer a controlled and rigorous shopping experience, and enhances the seller's credibility and improves the reputation.