Sissejuhatus automaat- turundusse

- Author  

Eesti E-kaubanduse Liit koondab ligi 400 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!

Tõnu Väät 
- Author  
Tegevujuht

31. oktoobril toimunud E-kaubanduse Liidu seminaril räägiti automaatturunduse võimalusest ning tutvustati ka mõningaid olemasolevaid tööriistu. Allpool on toodud esile kokkuvõtlikud mõtted nii selle seminari teemadest kui automaatturundusest üldiselt. Seminari salvestus on järelvaadatav Lumavi Facebooki lehel.Ilma minevikuta ei ole tulevikku! Kui eelnevalt traditsioonilises turunduses keskenduti ettevõttele ja tema eesmärkidele siis pea 5 aastat tagasi tekkis traditsioonilise turunduse kõrvale kliendikeskne turundamine, mida defineeriti kui inbound marketing. Tähelepanu alla läks klient, tema vajadused ja nii tekkis vajadus kliendi meelitamiseks, andmete kogumiseks, kliendi enda külge kinnistamiseks läbi lojaalsuse ja sisu ning usaldusliku suhte loomise.Inbound marketing seob omavahel kogu kasutaja teekonna kõikides kanalites ning erinevad selleks vajalikud turundusvahendid nt SEO, toote, teenuse sisu, blogi, sotsiaalmeediaturunduse, CTA, maandumislehed, tänan-lehed, email marketing’i, ning kliendirahulolu üheks tervikuks.Automaatturunduse võidukäik saigi alguse ”inbound marketingi”- turundus läbi kasutajavajaduse -algusega. Esimese turunduskanalina alustati automaatselt koostatud pakkumiste suunamist emailidesse. Kasutajate vajaduste põhine tehnoloogiate arendus ühildab tänaseks automaatturunduse kogu kliendikogemuse/ - teekonna alates lehel browse’imisest, otsingust sisemistest ülesmüügi võimalustest kuni täpse automaatse sihtimistega väliskanalites (portaalid, sotsiaalmeedia, otsingud jne)

Loe veel uudiseid sellest kategooriast

Uudised otse e-kaubanduse mootorist

Kõik uudised

Liitud liiduga juba täna ja saad palju hüvesid

Oleme pädevad

Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.

Oleme usaldusväärsed

Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.

Oleme turvalised

Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.

Liitu liiduga

E-poed mida saad usaldada.

“Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse.

Tutvu kvaliteedimärgisega