Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Märtsi teises pooles meediaagentuuri Mindshare poolt Baltikumis läbi viidud 1851 vastajaga Mindscan küsitlus kaardistas seda, kuidas koroonaviirus ja sellest tulenev eriolukord on muutnud inimeste elu- ning töökorraldust ja meediatarbimist. Eestist osales uuringus 512 inimest. Siinkohal kokkuvõte uuringu tulemustest.
Mindscan küsitlusest selgus, et toidupoodi plaanib eriolukorra tingimustes külastada korra nädalas 82% ning mitu korda nädalas 47% vastanutest. Selleks, et võimalikku nakatumist vältida, planeerib 82% siiski hoolikalt oma poeskäike, et neid peaks ette võtma võimalikult harva. 13% ostab toidukaupu internetist, 8% tellib toitu restoranist koju.
Mille pärast praegu enim muretsetakse?
Selgus, et suurimad mured on majanduslangus ning tervis – viimane nii ühiskonnas laiemalt kui ka enda ja oma pere tervis. Kõige vähem murettekitav on varustatus toiduainetega ning toimetulek laenu-, liisingu- ja kommunaalmaksetega. Ilmselt ei ole majanduskriis veel suure osa inimeste rahakotti otseselt mõjutanud, küll aga tuntakse selle pärast muret – töökaotust kardab 43% vastanutest ja sissetuleku vähenemist 49%.Kui elanikkonnagruppe võrrelda, siis üldiselt valutavad erinevate teemade pärast südant rohkem naised ning mitte-eestlased, vähem noored vanuses 16-25.
Madalama sissetulekuga inimesed on teistest rühmadest enam mures majanduslanguse ning võimaliku töökoha kaotuse pärast.
We know exactly what is happening in e-commerce and how to use it for business development. We are happy to share this knowledge through reviews, research and training. To make it easier to grow and buy.
The reputation and progress of Estonian e-commerce are important to us. We stand for Estonian e-commerce to comply with good practices and high quality standards. This is beneficial for both the buyer and the seller.
Together we will make e-commerce safer. Our “Safe Place to Buy” trust mark guarantees the buyer a controlled and rigorous shopping experience, and enhances the seller's credibility and improves the reputation.