Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Märtsi teises pooles meediaagentuuri Mindshare poolt Baltikumis läbi viidud 1851 vastajaga Mindscan küsitlus kaardistas seda, kuidas koroonaviirus ja sellest tulenev eriolukord on muutnud inimeste elu- ning töökorraldust ja meediatarbimist. Eestist osales uuringus 512 inimest. Siinkohal kokkuvõte uuringu tulemustest.
Mindscan küsitlusest selgus, et toidupoodi plaanib eriolukorra tingimustes külastada korra nädalas 82% ning mitu korda nädalas 47% vastanutest. Selleks, et võimalikku nakatumist vältida, planeerib 82% siiski hoolikalt oma poeskäike, et neid peaks ette võtma võimalikult harva. 13% ostab toidukaupu internetist, 8% tellib toitu restoranist koju.
Mille pärast praegu enim muretsetakse?
Selgus, et suurimad mured on majanduslangus ning tervis – viimane nii ühiskonnas laiemalt kui ka enda ja oma pere tervis. Kõige vähem murettekitav on varustatus toiduainetega ning toimetulek laenu-, liisingu- ja kommunaalmaksetega. Ilmselt ei ole majanduskriis veel suure osa inimeste rahakotti otseselt mõjutanud, küll aga tuntakse selle pärast muret – töökaotust kardab 43% vastanutest ja sissetuleku vähenemist 49%.Kui elanikkonnagruppe võrrelda, siis üldiselt valutavad erinevate teemade pärast südant rohkem naised ning mitte-eestlased, vähem noored vanuses 16-25.
Madalama sissetulekuga inimesed on teistest rühmadest enam mures majanduslanguse ning võimaliku töökoha kaotuse pärast.
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.