Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Sel korral osales E-smaspäeval 239 erinevat e-poodi, mis on absoluutne rekord. Keskmiselt oldi lehel 4,4 minutit, mida on pea minut rohkem, kui veedeti eelmisel aastal. E-smaspäeva kampaanialehte külastas 38 640 unikaalset inimest.
Eelmise aasta mais oli külastus pea 10 000 inimest rohkem. Külastuse langus on üllatav, kuna reklaamikampaania oli 40% suurem, osalejaid oli rohkem, keskmised pakkumised olid mõnevõrra suuremad.
Samas on eelmise aasta maikuuga ka võrdlus mõnevõrra ebavõrdne, kuna poed olid kinni, ilm külmem ning siis 200% e-ostlemise kasv, mis on sel aastal eelmisest aastast “kõigest” +50%. Sel aastal “ei vedanud” meil ilmaga. Kampaania hommikul oli liiklus väga hea, kuid lõunast kukkus koos +20 kraadise soojaga kõikide meediakanalite loetavus, vaadatavus ja kuulatavus…
Oleme saanud tagasisidet 21lt osalejalt, kellest 18 tegid suurema müügi ning mitmed tõelise rekordi. Tarbija otsib ja märkab selgelt head pakkumist ning ootab E-smaspäeva. Töötab ja toob 50-70% käibest E-smaspäeva pakkumine enda uudiskirjade listi, kui see hästi sõnastada ja ka sotsiaalmeedia kanalite reklaamid.
Reklaamikampaania oli liidu poolt ca 15 000 euro väärtuses. Reklaamid olid välimeedias JCDecaux ja Linnaekraanid, teles Kanal2, Kanal12, Kanal11, TV3, TV6. Raadiotest Sky Plus ja Retro FM, onlinest Postimees ja Delfi, sotsiaalmeedias est ja rus reklaamid Facebookis ja Instagramis. Kõige suurem liiklus tuli Googlest, mille taga on nii E-smaspäeva otsing kui eelkõige üldreklaamid, mis ei ole klikitavad.
Samas Maksekeskus, kes vahendab vähemalt 50% kogu Eesti e-kaubanduse maksetest, käive kasvas E-smaspäeva päeval +18% eelmise aasta maist ning +16% eelmise aasta novembri E-smaspäeva päevast, millest võime järeldada siiski vähemalt +15% käibekasvu maikuu E-smaspäevale.
Tahame novembrikuu E-smaspäeva kampaaniat uuendada. Nii turundamise kui lehe väljanägemise suunas. Meil on selleks 6 kuud aega, kuid jaga endagi mõtteid ning tagasisidet mida parendada või lisaks saaksime teha. Võta julgelt ühendust ja jaga oma mõtteid: tonu@e-kaubanduseliit.ee
Ja NB! märgi endale kalendrisse, et järgmine E-smaspäev toimub 8. novembril, registreerimise avame 1. oktoobril, ikka www.e-smaspaev.ee
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Мы точно знаем, что происходит в электронной коммерции и как ее использовать для развития бизнеса. Мы рады поделиться этими знаниями с помощью обзоров, исследований и обучения. Чтобы было легче выращивать и покупать.
Для нас важны репутация и прогресс эстонской электронной коммерции. Мы выступаем за то, чтобы электронная коммерция Эстонии соответствовала передовой практике и высоким стандартам качества. Это выгодно как покупателю, так и продавцу.
Вместе мы сделаем электронную коммерцию более безопасной. Наш знак качества «Безопасное место для покупки» гарантирует покупателю контролируемый и строгий процесс совершения покупок, а также повышает доверие к продавцу и улучшает репутацию.