Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Itella SmartPOSTi 2018. aasta esimese kuue kuu eraisikutest klientide pakimahud kasvasid võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 18 ning äriklientide pakimahud 22 protsenti.
“Pakimahtude suurenemise peamisteks põhjusteks on tarbijate usaldusväärsus viimase miili teenusele, e-kaubanduse jätkuv kasv ning Eesti e-kaupmeeste investeeringud veebipoodidesse eesmärgiga teha tarbijate ostukogemus veelgi nauditavamaks,” ütles Itella Estonia turundusjuht Alice Vergi.
Kui tänavu esimese kuue kuuga lisas Itella Eestisse neli uut pakiautomaati, siis teisel poolaastal plaanitakse avada uutes asukohtades veel kokku 17 pakiautomaati ning laiendada ka olemasolevaid. Kokku on ettevõttel Eestis hetkel 106 pakiautomaati.
“Just võrgustiku katvus on üks võtmetegureid, mis inimesi e-oste tegema meelitab. Erinevad uuringud kinnitavad, et kolmandik inimestest peab just pakiautomaadi kaugust töö- või elukohast kõige olulisemaks teguriks pakiteenuse puhul. Isegi olulisemaks kui tarne kiirust või hinda,” selgitas Vergi.
Veelgi aktiivsemalt käib Itella pakiautomaadivõrgustiku laiendamine Soomes, kus on plaan järgmise aasta lõpuks kasvatada see koguni 2000 pakiautomaadini.
“Näeme, et Eesti kohalike e-kaupmeeste huvi oma äri laiendamise vastu eelkõige naaberriikidesse on suur. Pakkide välismaale saatmine on kasvav trend ning mahud kerkivad igakuiselt enam kui kaks korda,” lisas Vergi.
Kokku on Itella koostöös partneritega loonud 43 000 pakipunktiga Euroopat katva võrgustiku. Populaarsemad sihtriigid on Rootsi, Soome, Läti ja Leedu.Lisainformatsioon:Alice VergiItella Estonia OÜ, turundusjuhtTel: +372 53 309 204E-mail: alice.vergi@itella.com
Itella SmartPOSTi 2018. aasta esimese kuue kuu eraisikutest klientide pakimahud kasvasid võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 18 ning äriklientide pakimahud 22 protsenti.
“Pakimahtude suurenemise peamisteks põhjusteks on tarbijate usaldusväärsus viimase miili teenusele, e-kaubanduse jätkuv kasv ning Eesti e-kaupmeeste investeeringud veebipoodidesse eesmärgiga teha tarbijate ostukogemus veelgi nauditavamaks,” ütles Itella Estonia turundusjuht Alice Vergi.
Kui tänavu esimese kuue kuuga lisas Itella Eestisse neli uut pakiautomaati, siis teisel poolaastal plaanitakse avada uutes asukohtades veel kokku 17 pakiautomaati ning laiendada ka olemasolevaid. Kokku on ettevõttel Eestis hetkel 106 pakiautomaati.
“Just võrgustiku katvus on üks võtmetegureid, mis inimesi e-oste tegema meelitab. Erinevad uuringud kinnitavad, et kolmandik inimestest peab just pakiautomaadi kaugust töö- või elukohast kõige olulisemaks teguriks pakiteenuse puhul. Isegi olulisemaks kui tarne kiirust või hinda,” selgitas Vergi.
Veelgi aktiivsemalt käib Itella pakiautomaadivõrgustiku laiendamine Soomes, kus on plaan järgmise aasta lõpuks kasvatada see koguni 2000 pakiautomaadini.
“Näeme, et Eesti kohalike e-kaupmeeste huvi oma äri laiendamise vastu eelkõige naaberriikidesse on suur. Pakkide välismaale saatmine on kasvav trend ning mahud kerkivad igakuiselt enam kui kaks korda,” lisas Vergi.
Kokku on Itella koostöös partneritega loonud 43 000 pakipunktiga Euroopat katva võrgustiku. Populaarsemad sihtriigid on Rootsi, Soome, Läti ja Leedu.
Lisainformatsioon:
Alice Vergi
Itella Estonia OÜ, turundusjuht
Tel: +372 53 309 204
E-mail: alice.vergi@itella.com
Мы точно знаем, что происходит в электронной коммерции и как ее использовать для развития бизнеса. Мы рады поделиться этими знаниями с помощью обзоров, исследований и обучения. Чтобы было легче выращивать и покупать.
Для нас важны репутация и прогресс эстонской электронной коммерции. Мы выступаем за то, чтобы электронная коммерция Эстонии соответствовала передовой практике и высоким стандартам качества. Это выгодно как покупателю, так и продавцу.
Вместе мы сделаем электронную коммерцию более безопасной. Наш знак качества «Безопасное место для покупки» гарантирует покупателю контролируемый и строгий процесс совершения покупок, а также повышает доверие к продавцу и улучшает репутацию.