Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Tervikuna võib iseloomustada pakiautomaatide turgu märksõnaga “Omniva on tagasi!”
2021.a. juulikuus kehtima hakanud käibemaksu seaduse ja deklareerimisega vähenes oluliselt Hiina maht ning AliExpress alustas konsolideerimist, mis vähendas oluliselt Omniva mahtu võrreldes aastatagusega. Nüüd on ring ehk aasta täis saanud ning Hiina mahtude võrdlus võrreldav. Lisaks on Omniva teinud suvekuudel päris tublit tööd ja kasvu ka koduturul.
Juunikuus liikus Eestis pakiautomaatidesse 892 000 pakki, mida on 2,4% rohkem, kui 2021.a. Olgu siinkohal mainitud, et Omnival oli veel viimast kuud tänu Hiina mahule langus, mis oli kokku -14,2% kogu kuu mahust. Juunikuus hoidis siiski turuosa stabiilselt Omniva 43%, järgnes Smartpost 30% ning DPD 27%. Juulikuus liikus 931 000 pakki, mida on suisa 168 000 pakki ehk 22% rohkem, kui aasta varem juulikuus. Juulikuus tõusis seega ka Omniva oma tavapärase, pandeemiaeelse 45% turuosani. Järgnes 29% Smartpost ning 26% DPD. DPD on suvekuudel teinud kõige suuremat kasvu, 33% ja suisa 41% ning jäädes Smartpostile vaid mõne protsendi alla. Omniva hoiab kõige suurema üle-eestilise võrgustikuga (suurim maapiirkondade kattuvus näiteks) stabiilset 45% turuosa kogu pakiautomaatide pakkide mahust Eesti turul.
Lisainfo: Tõnu Väät
Eesti E-kaubanduse Liit
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Мы точно знаем, что происходит в электронной коммерции и как ее использовать для развития бизнеса. Мы рады поделиться этими знаниями с помощью обзоров, исследований и обучения. Чтобы было легче выращивать и покупать.
Для нас важны репутация и прогресс эстонской электронной коммерции. Мы выступаем за то, чтобы электронная коммерция Эстонии соответствовала передовой практике и высоким стандартам качества. Это выгодно как покупателю, так и продавцу.
Вместе мы сделаем электронную коммерцию более безопасной. Наш знак качества «Безопасное место для покупки» гарантирует покупателю контролируемый и строгий процесс совершения покупок, а также повышает доверие к продавцу и улучшает репутацию.