Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Eelmise aasta aprillis oli tänu kaubanduskeskuste sulgemise ja inimeste paanikaga pakiautomaatide maht üle 200% kõrgem aasta varasemast, kuid vaatamata eelmise aasta suurele kasvuhüppele e-ostlesid eestlased selle aasta aprillis siiski veel rohkem! Aprillis liikus Eestis pakiautomaatidesse 1 387 000 pakki, mida on 41,17% rohkem, kui aasta tagasi.
Suurimat turuosa kasvu on teinud DPD ning aprillis langes Omniva turuosa alla 50% kogu pakituru mahust. Märtsi algul moodustas e-ostjate osakaal enam kui poole viies kaubagrupis, siis aprillis juba 9 kaubagrupis, selgub Kantar Emori värskest e-kaubanduse trendiuuringust.
Veebipoodidest on ostjaid enam kui tavapoodidest ostjaid raamatute, elektroonika, riiete, sisustuskaupade, jalatsite, kodutehnika, spordikaupade, kosmeetika ning parfümeeria kategoorias.
Ka toidukaupade ostmine veebist on veelgi kasvanud ja on alates eelmise aasta augustist seni kõrgeimal tasemel – kui augustis oli veebist toidukaupade ostjate osakaal 10 protsenti, siis aprillis juba 17 protsenti.
Maksekeskus, kes vahendab Eesti E-kaubanduse Liidu hinnangul vähemalt 50% kogu Eesti e-kaubanduse kaupade käibest, käibekasv oli aprillis +28% (vaatamata eelmise aasta aprilli mitmesaja protsendilisele kasvule!)
Lisaks ei jää Maksekeskuse maikuu keskmine päevakäive alla aprillikuu keskmisele päevakäibele, mis näitab, et kaubanduskeskuste lahtitegemine ei mõjuta olulisel määral e-poodidest ostlemist ehk vaatamata kaubanduskeskuste lahtiolekule jätkub võrreldes aprillikuu kasvuga samaväärne kasv ka maikuus.
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Мы точно знаем, что происходит в электронной коммерции и как ее использовать для развития бизнеса. Мы рады поделиться этими знаниями с помощью обзоров, исследований и обучения. Чтобы было легче выращивать и покупать.
Для нас важны репутация и прогресс эстонской электронной коммерции. Мы выступаем за то, чтобы электронная коммерция Эстонии соответствовала передовой практике и высоким стандартам качества. Это выгодно как покупателю, так и продавцу.
Вместе мы сделаем электронную коммерцию более безопасной. Наш знак качества «Безопасное место для покупки» гарантирует покупателю контролируемый и строгий процесс совершения покупок, а также повышает доверие к продавцу и улучшает репутацию.