Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Eesti e-kaubanduse Liidu 5.sünnipäeva tähistasime toimus 15.augustil 2013 Kalevi Jahtklui Restos.
Algselt oli plaanitud enne õhtusööki ka meeleolukas merereis purjekal Blue Sirius, kuid mitmetel kurbadel asjaoludel ja tugeva tuule tõttu jäi see ära.
Õhtusöök möödus mõnusas ja vabas õhkkonnas, osalejad vahetasid elavalt kontakte ja kogemusi.
Sünnipäevaline Britte Maidra (Bauhof.ee) andis hiljem tagasisideks "Sellises vabas õhkkonnas liigub info palju vahetumalt ja Liit täidab oma eesmärke, kus liikmed saavad infot ja kogemusi vahetada. Valdkond on kõigile uus, turg väike, seega teine-teise kogemustest õppimine kiireks arenguks ainuvõimalik".
Äsja liitunud liige ja sünnipäevakülaline Jaana Ziius (boomerang.ee) jäi väga rahule nii liikmetega tutvumise kui ka uute liikmete vastuvõtuga.
Esmakordselt oli Liidu sünnipäevaseltskond rahvusvaheline! Sünnipäevapidu väisasid külalised Rootsist ja Austraaliast!
Sünnipäeva peol viidi läbi ka lühiseminar "Quo vadis, Eesti e-kaubandus?", kus kõik sünnipäevalised olid aktiivsed osalejad. Arutati uute liikmete värbamise temaatikat, veebipoega välisturgudele laienemist ning võimalikke edaspidiseid seminaride ja koosviibimiste teemasid. Tänud kõigile kaasamõtlemise eest!
Järgmisel aastal ootame kindlasti ka neid, kes sel korral tulla ei saanud!
Rohkem pilte sünnipäeva kohta leiad uudiste ja ürituste alt sünnipäevagaleriist!
Мы точно знаем, что происходит в электронной коммерции и как ее использовать для развития бизнеса. Мы рады поделиться этими знаниями с помощью обзоров, исследований и обучения. Чтобы было легче выращивать и покупать.
Для нас важны репутация и прогресс эстонской электронной коммерции. Мы выступаем за то, чтобы электронная коммерция Эстонии соответствовала передовой практике и высоким стандартам качества. Это выгодно как покупателю, так и продавцу.
Вместе мы сделаем электронную коммерцию более безопасной. Наш знак качества «Безопасное место для покупки» гарантирует покупателю контролируемый и строгий процесс совершения покупок, а также повышает доверие к продавцу и улучшает репутацию.