Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →

Korraldame jaanuaris suure ”Eesti rahva lemmik e-pood” valimise.

- Author  

Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!

Tõnu Väät
- Autor  
Tegevjuht

Kampaanias saavad osaleda kõik E-kaubanduse Liidu liikmed ja seda täiesti TASUTA! Liit katab kõik kulud (kampaanialehe, läbiviimise, turunduskulud)

Osalemiseks palun saata hiljemalt 11. jaanuariks kati@e-kaubanduseliit.ee järgmine info:

1. E-poe nimi

2. Logo (380x254pxl ja formaat jpg)

3. URL

4. Valida 1 kategooria järgnevast nimekirjast:

  • Toidu- ja tarbekaubad
  • Auto- ja motokaubad
  • Ehitus ja tööriistad
  • Sisutus ja aed
  • Fotod, kingitused, piletid, vautšerid
  • Ilu ja tervis
  • Kaubamajad
  • Kodutehnika ja audio
  • Lasterõivad, -jalanõud ja -tarbed
  • Rõivad, jalatsid, ehted, aksessuaarid
  • Sport, hobid, lemmikloomad
  • Teenused

Kampaaniast lähemalt:

"Eesti rahva lemmik e-pood 2021"

Lemmiku e-poe valimiseks tehakse eraldi leht, mis läheb üles 17. jaanuar. Delfi kutsub bänneritega 2 nädala jooksul (kuni 31. jaanuar) rahvast hääletama (pluss muud reklaamid sotsiaalmeedias ja Delfis).

Võitjaks saab vaid üks e-pood. Võitja saab endale logo, mida saab kuvada enda e-poes (vaata Weekendi lehe alt servast logo (2020 võitja): https://www.weekendshoes.ee/ ).

Inimesed saavad hääletada 2 nädalat. Oluline on osaleval e-poel mõista, et iga IP aadress saab hääletada vaid 1x. See on selleks, et keegi ei hääletaks 100x. Seejuures on oluline tähele panna, et häält saab muuta. Ehk kuigi ma saan 1x hääletada, võin homme kellelegi teisele hääle anda, mis tähendab, et eile antud hääl kustub, arvesse läheb uus/viimati antud hääl. See võib tähendada seda, et täna näed enda e-poe skooriks 101 häält, homme aga 99 (näiteks siis 2 inimest on uuendanud enda häält, andnud kellelegi teisele). Lisaks on oluline teada, et leht uuendab end iga 5 minuti tagant. Kui hääletad, ei pruugi sa vastavalt lehe uuendamise protsessile koheselt näha e-poe uut skoori!

Lehel saab osalejaid selekteerida tähestikuliselt, rohkem ja vähem hääli saanute ning kategooriate järgi.

Kampaania eesmärk on valida tõeline rahva lemmik e-pood. Seega palume osalejatelt ausat konkurentsi ja positiivset meelestatust.

Reklaamimine: keelatud on hääli osta! Näiteks kutsuda enda poolt hääletama pakkudes selleks auhindu, soodustust vms. Lubatud on saata enda kliendibaasile e-kiri, osta ka tasulist reklaami või teha postitusi ja kutsuda enda poolt hääletama, kuid mitte vastu pakkuda midagi. Üleskutse peab olema siiras ja heast tahtest lähtuma. Näiteks : "kui arvad, et me väärime tiitlit, anna meile oma hääl", "kui sa leiad, et meie oleme Eesti parim e-pood ja sinu lemmik, anna meile oma hääl siit". Ja muidugi on lubatud ka lihtsalt hääletuslehe jagamine. Otsese häälteostu, auhindade, looside, soodustuste pakkumise jm meeleheaga enda poolt hääletama kutsumised loeme reeglite rikkumiseks ning eemaldame konkursilt antud osaleja ühepoolselt.

Tingimuste ja kampaania osas lisainfo: tonu@e-kaubanduseliit.ee, tel. 5087642

Loe veel uudiseid sellest kategooriast

Uudised otse e-kaubanduse mootorist

Kõik uudised

Liitud liiduga juba täna ja saad palju hüvesid

Мы компетентны

Мы точно знаем, что происходит в электронной коммерции и как ее использовать для развития бизнеса. Мы рады поделиться этими знаниями с помощью обзоров, исследований и обучения. Чтобы было легче выращивать и покупать.

Мы надежны

Для нас важны репутация и прогресс эстонской электронной коммерции. Мы выступаем за то, чтобы электронная коммерция Эстонии соответствовала передовой практике и высоким стандартам качества. Это выгодно как покупателю, так и продавцу.

Мы в безопасности

Вместе мы сделаем электронную коммерцию более безопасной. Наш знак качества «Безопасное место для покупки» гарантирует покупателю контролируемый и строгий процесс совершения покупок, а также повышает доверие к продавцу и улучшает репутацию.

Liitu liiduga

Интернет-магазины, которым можно доверять.

Знак качества «Безопасное место для покупки» гарантирует покупателю контролируемый шоппинг, отвечающий строгим условиям.

Ознакомьтесь с этикеткой качества