Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Kasutajate käitumist ja tarbimist on uuritud iga nurga alt juba pikka aega ning vaatamata e-kaubanduse (ja tehnoloogia) kiirele arengule on ajaga välja kujunenud tugevad käitumismustrid, sealhulgas ka e-poe külastajate ootused.
Selge on see, et inimesed kasutavad süsteeme mida nad mõistavad ja mis neile meeldib ning kõik keskpärane ja alla selle - saab kiirelt ja tugevalt brauseri tabi X vajutust tunda.
Kaupmeeste jaoks tähendab see aga nii rahast kui ka pikaajalisest kliendist ilma jäämist. Hea uudis on see, et selle vältimiseks on mitu tasuta moodust.
Näiteks Baymard Instituut, Google ja paljud teised ettevõtted on panustanud tublisti üle 100 000 tuhande töötunni e-poodide ja kasutajate käitumise analüüsiks - ehk mis siis paneb inimesed ostma. Kõik see info on väga peenelt ja pikalt kokku võetud ning isegi leht lehe haaval struktueeritud - küll aga eeldab see meeletut aega ja huvi, et see endale selgeks teha, ning seda ka õigesti tõlgendada.
Õnneks on ka lihtsam moodus.
Wunderfront on e-poodnike eest selle töö ära teinud ning on avaldanud tasuta ja leht lehe haaval checklistid kasutajakogemuse parendamiseks. Neid on lihtne jälgida ja iga checklisti juures on välja toodud ka visuaalsed näiteks ja erinevad tööriistad mis e-poed saavad kasutada.
Checklistid on tasuta ja kättesaadavad siit →
Checklistide jälgimine ja e-poe parendamine on väga kasulik:
Head kasutajakogemuse parendamist ja suurenenud äritulemuste nautimist!
Avasta tasuta checklistid ja muuda enda e-pood tulusamaks →
Lauri Post
Bitfineri asutaja, hinnatud UX/UI disainer
Wunderfront asutaja
E-kaubanduse Liidu ametlik partner
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Мы точно знаем, что происходит в электронной коммерции и как ее использовать для развития бизнеса. Мы рады поделиться этими знаниями с помощью обзоров, исследований и обучения. Чтобы было легче выращивать и покупать.
Для нас важны репутация и прогресс эстонской электронной коммерции. Мы выступаем за то, чтобы электронная коммерция Эстонии соответствовала передовой практике и высоким стандартам качества. Это выгодно как покупателю, так и продавцу.
Вместе мы сделаем электронную коммерцию более безопасной. Наш знак качества «Безопасное место для покупки» гарантирует покупателю контролируемый и строгий процесс совершения покупок, а также повышает доверие к продавцу и улучшает репутацию.