Kuidas ise ja tasuta enda e-poe kasutajakogemus korda teha e-kaubanduse parimate praktikate näitel?

December 8, 2022

Kati Posti
- Author  
Projektijuht

Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!

Kati PostiKati Posti
Tõnu Väät
Kati Posti
Kati Posti
- Autor  
Projektijuht
Tegevjuht

Kasutajate käitumist ja tarbimist on uuritud iga nurga alt juba pikka aega ning vaatamata e-kaubanduse (ja tehnoloogia) kiirele arengule on ajaga välja kujunenud tugevad käitumismustrid, sealhulgas ka e-poe külastajate ootused. 

Selge on see, et inimesed kasutavad süsteeme mida nad mõistavad ja mis neile meeldib ning kõik keskpärane ja alla selle - saab kiirelt ja tugevalt brauseri tabi X vajutust tunda. 

Kaupmeeste jaoks tähendab see aga nii rahast kui ka pikaajalisest kliendist ilma jäämist. Hea uudis on see, et selle vältimiseks on mitu tasuta moodust. 

Kui ise enda e-poe kasutajakogemus korda teha ja rohkem tulu teenida? 

Näiteks Baymard Instituut, Google ja paljud teised ettevõtted on panustanud tublisti üle 100 000 tuhande töötunni e-poodide ja kasutajate käitumise analüüsiks - ehk mis siis paneb inimesed ostma. Kõik see info on väga peenelt ja pikalt kokku võetud ning isegi leht lehe haaval struktueeritud - küll aga eeldab see meeletut aega ja huvi, et see endale selgeks teha, ning seda ka õigesti tõlgendada.  

Õnneks on ka lihtsam moodus.

Wunderfront on e-poodnike eest selle töö ära teinud ning on avaldanud tasuta ja leht lehe haaval checklistid kasutajakogemuse parendamiseks. Neid on lihtne jälgida ja iga checklisti juures on välja toodud ka visuaalsed näiteks ja erinevad tööriistad mis e-poed saavad kasutada. 

Checklistid on tasuta ja kättesaadavad siit → 

Checklistide jälgimine ja e-poe parendamine on väga kasulik:

  • Parimaid praktikaid järgides võid olla üsna kindel et e-poe müük ja kasumlikkus tõuseb
  • Säästad väga palju aega ja raha, eriti just e-poe arenduses
  • Saad vältida teadmatusest tehtud ja kulukaid vigu nii disainis kui arenduses
  • Saad panna enda e-poe kasvama tõestatud viisidel, samm sammu haaval
  • Saad tasuta premium teadmised ning saad teiste tööd ka kontrollida

Head kasutajakogemuse parendamist ja suurenenud äritulemuste nautimist! 

Avasta tasuta checklistid ja muuda enda e-pood tulusamaks →

Lauri Post

Bitfineri asutaja, hinnatud UX/UI disainer

Wunderfront asutaja

E-kaubanduse Liidu ametlik partner

Loe veel uudiseid sellest kategooriast

Uudised otse e-kaubanduse mootorist

Kõik uudised

Liitud liiduga juba täna ja saad palju hüvesid

Oleme pädevad

Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.

Oleme usaldusväärsed

Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.

Oleme turvalised

Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.

Liitu liiduga

E-poed mida saad usaldada.

“Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse.

Tutvu kvaliteedimärgisega