Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Omniva pakub alates septembrist kaupmeestele nii tava- kui e-poest ostetud kaupade tagastusteenust üle Baltikumi.
Terviklik tagastuskeskkond sobib igas suuruses ettevõtetele, millel ei ole kliendi jaoks kaupade tagasi saatmiseks oma lahendust.
„Kaupmehe jaoks on tegemist tervikliku ja paindliku teenusega, millega saab hallata kõiki tagastusega seotud tegevusi mugavalt ühes keskkonnas. Teenuse kasutusele võtmiseks on vaja ainult Omnivaga ühendust võtta ja teenus toimib koheselt. Kaupmees saab ise määrata tagastamisega seotud tingimused, näiteks ajaperioodi, ostusumma kliendi kontole tagasi kandmise kuupäeva, ning jälgida kõikide tagastuste staatuseid ja põhjuseid,“ ütles Omniva Eesti äri- ja müügiüksuse juht Kristo Kõivumägi.
Tagastussüsteem toimib lihtsalt: pärast seda, kui ettevõtja on vormistanud Omnivaga lepingu teenuse saamiseks ja seadistanud tagastuse tingimused, saavad tema kliendid vormistada kauba tagastuse läbi veebilehe https://tagastus.omniva.ee/. Seejärel paneb klient tagastatava kauba Omniva pakiautomaati, kust see liigub tagasi kaupmehele.
Teenus võimaldab ka teise kullerteenuse pakkuja kaudu ostetud kauba tagastamist samasse e-poodi, samuti kauba ümber vahetamist. Seejuures saab klient ise mugavalt jälgida oma kauba tagastuse seisu.
Tagastussüsteemiga saab kaupmees muuta klientide jaoks ostukogemuse lihtsaks ja mugavaks. „Kui ostja teab, et ta saab vajadusel kauba poodi tagasi saata, on ta julgem kaupu tellima,“ lisas Kõivumägi. „Ostude tagastamise võimalus aitab suurendada usaldust poe vastu ja kasvatada müüki.“
Vaata tagastusteenuse kohta lisaks veebilehelt https://tagastus.omniva.ee/, pöördu e-posti aadressile ariklient@omniva.ee või enda personaalse halduri poole.
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Мы точно знаем, что происходит в электронной коммерции и как ее использовать для развития бизнеса. Мы рады поделиться этими знаниями с помощью обзоров, исследований и обучения. Чтобы было легче выращивать и покупать.
Для нас важны репутация и прогресс эстонской электронной коммерции. Мы выступаем за то, чтобы электронная коммерция Эстонии соответствовала передовой практике и высоким стандартам качества. Это выгодно как покупателю, так и продавцу.
Вместе мы сделаем электронную коммерцию более безопасной. Наш знак качества «Безопасное место для покупки» гарантирует покупателю контролируемый и строгий процесс совершения покупок, а также повышает доверие к продавцу и улучшает репутацию.