Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
6. novembril toimunud E-smaspäev oli sel aastal neljas ja viimane. Kuigi majanduses on keeruline, kasvab e-ostlemine endiselt. Näiteks kasvas septembris-oktoobris pakiautomaatide pakkide maht 15%, mida on vedanud ja kasvatanud ka septembris toimunud lisa E-smaspäev. Ka novembri pakiautomaatide maht tuleb kasvuga.
Osalenud kaupmehed kasvatasid müügimahte tavapäevaga (viimase kuu keskmine päev) võrreldes umbes neli korda. Eesti mõistes väiksemad e-poed võisid numbreid kergitada aga isegi kümnekordselt. Taoline trend on saatnud E-smaspäeva terve viimase aasta jooksul. Kampaanias osalenud poodide arvu kasv ja ostlevate klientide hulk kinnitab ilmekalt, et E-smaspäev mängib olulist rolli siinsel e-kaubanduse turul ning kliendid arvestavad sellega suuremate ostude planeerimisel. Samas on järgnevatel kuudel ja aastal kaupmeestel ees mõttekoht, kuidas osaleda kasumlikult üsna tihti toimuvates kampaaniates okukorras, kus tarbijate ostujõud on langenud ja suuremaid oste lükatakse edasi kui ka piiramas soodushinna regulatsioon.
6. novembri E-smaspäeval osales rekordarv e-poode, 323. E-smaspäeva lehte külastas samuti rekordarv inimesi, pea 72 000 unikaalset inimest. Kõige rohkem külastajaid tuli sotsiaalmeediast- Facebook, Google, mis tõid pea pool külastajatest. Keskmiselt oldi lehel 1 minut ja 5 sekundit ning 87% külastajaid klikkas mõnele pakkumisele ning liikus edasi. Lisaks kasvunumbritele nii külastuses kui osalejate poolt ja üldkäibes sel päeval on näha siiski keskmise ostukorvi langust ja seda suisa pea 20%. Siit võiks eeldada majandussurutist ja siiski müügilangust. Tarbija ootab soodustusi, kasutab soodustusi ning otsib soodsamaid tooteid ning lükkab edasi vältimatu ostu.
Järgmin E-smaspäev toimub 11. märtsil kuhu registreerimine avatakse veebruari alguses.
Lisainfo: tonu@e-kaubanduseliit.ee
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Мы точно знаем, что происходит в электронной коммерции и как ее использовать для развития бизнеса. Мы рады поделиться этими знаниями с помощью обзоров, исследований и обучения. Чтобы было легче выращивать и покупать.
Для нас важны репутация и прогресс эстонской электронной коммерции. Мы выступаем за то, чтобы электронная коммерция Эстонии соответствовала передовой практике и высоким стандартам качества. Это выгодно как покупателю, так и продавцу.
Вместе мы сделаем электронную коммерцию более безопасной. Наш знак качества «Безопасное место для покупки» гарантирует покупателю контролируемый и строгий процесс совершения покупок, а также повышает доверие к продавцу и улучшает репутацию.