Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Selle aasta 7 kuuga on Eesti jaekaubanduse müük posti või interneti teel kasvanud pea 11%, 145 miljoni euroni, võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Viimased 4-5 kuud on olnud stabiilse ja pea identse 10% kasvu peal igal kuul.
Tundub, et eelmise aasta 37% kasvu ei lööda, on kasv stabiilselt korralik. Jaekaubandusettevõtted teenisid juulikuus üle 600 miljoni müügitulu, kuid kasv on tervikuna vaid 2%.
Enim suurenes müügitulu apteekides ja kosmeetikatarvete kauplustes, kus müük kasvas aastaga 13%. Majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjalide kauplustes (kasv 8%), muudes spetsialiseerimata kauplustes nn kaubamajades, kus on ülekaalus tööstuskaubad (kasv 7%) ning tekstiilitoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes (kasv 3%).
Müügitulu vähenes eelmise aasta juuliga võrreldes muudes spetsialiseeritud kauplustes, kus kaubeldakse peamiselt arvutite ning nende lisaseadmete, raamatute, sporditarvete, mängude ja mänguasjadega. Kasutatud kaupade kauplustes ja väljaspool kauplusi (kioskites, turgudel, otsemüük) jäi müügitulu eelmise aasta juuliga samale tasemele.
Toidukaupade kaupluste müügitulu jäi 2017. aasta juuliga võrreldes samale tasemele, toob välja Statistikaamet.
Jaekaubanduse sektoris on küll tervikuna 2% kasvu, kuid selle annab 11% kasv internetimüügist!
Eesti on nii internetikasutajaskonnalt kui ka pakiautomaatide ja kullervõrgustiku arendamisel maailmas esirinnas, peame tõdema, et meil on küllalt palju oma sektori turuliidreid, kes veel ei panusta e-kaubandusele ning kaotavad nii käivet kui konkurentsieelist.
Selle aasta 7 kuuga on Eesti jaekaubanduse müük posti või interneti teel kasvanud pea 11%, 145 miljoni euroni, võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.
Viimased 4-5 kuud on olnud stabiilse ja pea identse 10% kasvu peal igal kuul. Tundub, et eelmise aasta 37% kasvu ei lööda, on kasv stabiilselt korralik. Jaekaubandusettevõtted teenisid juulikuus üle 600 miljoni müügitulu, kuid kasv on tervikuna vaid 2%.
Enim suurenes müügitulu apteekides ja kosmeetikatarvete kauplustes, kus müük kasvas aastaga 13%. Majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjalide kauplustes (kasv 8%), muudes spetsialiseerimata kauplustes nn kaubamajades, kus on ülekaalus tööstuskaubad (kasv 7%) ning tekstiilitoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes (kasv 3%).
Müügitulu vähenes eelmise aasta juuliga võrreldes muudes spetsialiseeritud kauplustes, kus kaubeldakse peamiselt arvutite ning nende lisaseadmete, raamatute, sporditarvete, mängude ja mänguasjadega.
Kasutatud kaupade kauplustes ja väljaspool kauplusi (kioskites, turgudel, otsemüük) jäi müügitulu eelmise aasta juuliga samale tasemele. Toidukaupade kaupluste müügitulu jäi 2017. aasta juuliga võrreldes samale tasemele, toob välja Statistikaamet.
Jaekaubanduse sektoris on küll tervikuna 2% kasvu, kuid selle annab 11% kasv internetimüügist!
Eesti on nii internetikasutajaskonnalt kui ka pakiautomaatide ja kullervõrgustiku arendamisel maailmas esirinnas, peame tõdema, et meil on küllalt palju oma sektori turuliidreid, kes veel ei panusta e-kaubandusele ning kaotavad nii käivet kui konkurentsieelist.
Мы точно знаем, что происходит в электронной коммерции и как ее использовать для развития бизнеса. Мы рады поделиться этими знаниями с помощью обзоров, исследований и обучения. Чтобы было легче выращивать и покупать.
Для нас важны репутация и прогресс эстонской электронной коммерции. Мы выступаем за то, чтобы электронная коммерция Эстонии соответствовала передовой практике и высоким стандартам качества. Это выгодно как покупателю, так и продавцу.
Вместе мы сделаем электронную коммерцию более безопасной. Наш знак качества «Безопасное место для покупки» гарантирует покупателю контролируемый и строгий процесс совершения покупок, а также повышает доверие к продавцу и улучшает репутацию.