Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Selle aasta 7 kuuga on Eesti jaekaubanduse müük posti või interneti teel kasvanud pea 11%, 145 miljoni euroni, võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Viimased 4-5 kuud on olnud stabiilse ja pea identse 10% kasvu peal igal kuul.
Tundub, et eelmise aasta 37% kasvu ei lööda, on kasv stabiilselt korralik. Jaekaubandusettevõtted teenisid juulikuus üle 600 miljoni müügitulu, kuid kasv on tervikuna vaid 2%.
Enim suurenes müügitulu apteekides ja kosmeetikatarvete kauplustes, kus müük kasvas aastaga 13%. Majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjalide kauplustes (kasv 8%), muudes spetsialiseerimata kauplustes nn kaubamajades, kus on ülekaalus tööstuskaubad (kasv 7%) ning tekstiilitoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes (kasv 3%).
Müügitulu vähenes eelmise aasta juuliga võrreldes muudes spetsialiseeritud kauplustes, kus kaubeldakse peamiselt arvutite ning nende lisaseadmete, raamatute, sporditarvete, mängude ja mänguasjadega. Kasutatud kaupade kauplustes ja väljaspool kauplusi (kioskites, turgudel, otsemüük) jäi müügitulu eelmise aasta juuliga samale tasemele.
Toidukaupade kaupluste müügitulu jäi 2017. aasta juuliga võrreldes samale tasemele, toob välja Statistikaamet.
Jaekaubanduse sektoris on küll tervikuna 2% kasvu, kuid selle annab 11% kasv internetimüügist!
Eesti on nii internetikasutajaskonnalt kui ka pakiautomaatide ja kullervõrgustiku arendamisel maailmas esirinnas, peame tõdema, et meil on küllalt palju oma sektori turuliidreid, kes veel ei panusta e-kaubandusele ning kaotavad nii käivet kui konkurentsieelist.
Selle aasta 7 kuuga on Eesti jaekaubanduse müük posti või interneti teel kasvanud pea 11%, 145 miljoni euroni, võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.
Viimased 4-5 kuud on olnud stabiilse ja pea identse 10% kasvu peal igal kuul. Tundub, et eelmise aasta 37% kasvu ei lööda, on kasv stabiilselt korralik. Jaekaubandusettevõtted teenisid juulikuus üle 600 miljoni müügitulu, kuid kasv on tervikuna vaid 2%.
Enim suurenes müügitulu apteekides ja kosmeetikatarvete kauplustes, kus müük kasvas aastaga 13%. Majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjalide kauplustes (kasv 8%), muudes spetsialiseerimata kauplustes nn kaubamajades, kus on ülekaalus tööstuskaubad (kasv 7%) ning tekstiilitoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes (kasv 3%).
Müügitulu vähenes eelmise aasta juuliga võrreldes muudes spetsialiseeritud kauplustes, kus kaubeldakse peamiselt arvutite ning nende lisaseadmete, raamatute, sporditarvete, mängude ja mänguasjadega.
Kasutatud kaupade kauplustes ja väljaspool kauplusi (kioskites, turgudel, otsemüük) jäi müügitulu eelmise aasta juuliga samale tasemele. Toidukaupade kaupluste müügitulu jäi 2017. aasta juuliga võrreldes samale tasemele, toob välja Statistikaamet.
Jaekaubanduse sektoris on küll tervikuna 2% kasvu, kuid selle annab 11% kasv internetimüügist!
Eesti on nii internetikasutajaskonnalt kui ka pakiautomaatide ja kullervõrgustiku arendamisel maailmas esirinnas, peame tõdema, et meil on küllalt palju oma sektori turuliidreid, kes veel ei panusta e-kaubandusele ning kaotavad nii käivet kui konkurentsieelist.
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.