Soovitame Avasta ka E-smaspäev →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Ligi 99% sinu konkurentidest jätavad kasutamata või ei tea millised on tõestatud konversioonistrateegiad mobiilis
Ligi 72% kogu müügist tuleb juba 2025. aastal mobiilist - mis saab 2030?
Keskmiselt 150% ROI kasv ootab neid, kes seavad mobiilse ostlemise prioriteediks. Isegi pool sellest on mängumuutja…
Küsimus pole enam selles, kas AI ja mobiil domineerivad. Küsimus on selles, kas sina oled valmis nende laineharjal sõitma hakkama?
Millised on maailma parimad praktikad, mida suured edukad e-poed kasutavad, kuidas mobiilne e-poe disain, kasutajakogemus ja konversioonid sinu müüki kordades kasvatada saavad- just seda avame sügavamalt 31. oktoobril toimuval hommikuveebinaril, kus teeb ülevaate e-poodidele tunnustusi disaini ja ostukogemuse disainimisel toonud Lauri Post Xfinerist.
Selleks, et saada samad teadmised mida kasutavad ning millest kasu lõikavad maailma juhtivad e-kaubanduse brändid piisab hommikuveebinaril osalemisest. Lisaks saad tasuta ligipääsu Baltikumi ühele mahukaimale e-koolitusele, mis veelgi rohkem antud teemat avab ja tööriistu sulle annab. Sinu kasutusse saab üle 90 eksklusiivse disaininäidise mida saad soovi korral kasutada ning üle 100 video, kui soovid teada disainide ja taktikate tagamaid. Saad disaine kopeerida või õppida omas tempos ning tiimiga seda jagada.
Hommikuveebinar toimub 31. oktoobril, kell 10.00-11.30. On mõeldud E-kaubanduse Liidu liikmetele, on tasuta. Osalemislink saadetakse 1 päev enne toimumist e-mailile. Osale kindlasti!
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.