Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
E-smaspäev toimus 27 korda, kus osales rekordarv e-poode, kokku 332 erinevat e-poodi.
Suutsime kasvatada E-smaspäeva keskkonna külastajate arvu suisa 57% võrra, võrreldes eelmise aasta maikuu kampaaniaga.
Lehte küljastas kokku 49 500 unikaalset inimest. Eelmise aasta maikuus oli külastajaid 31 500. Kasv tuli põhimõtteliselt kõikidest kanalitest, kuid selgelt kõige rohkem Googlest. Sessioonid samuti kasvasid 52 800 pealt 64 500 peale. Siin oli kõige tugevam kasvaja Facebooki tasuline reklaam.
Google tõi kokku 23 500 inimest, Delfi 11 000, Facebook 6 300, Zuper e-mailid 2 200, otse liiklus 3 600, Postimees 1 100, E-kaubanduse Liidu koduleht 330.
Liit korraldas ka suure kampaania- reklaamid olid Sky, Retro, Star FM, Kanal2, TV3, D-screen välimeedia, Google, Facebook, Instagram, Delfi, Postimees. Kokku ca 24 000 euro väärtuses. Hea tulemuse kampaanialehele toovad järjest rohkem Google, kuigi Google reklaamimaht ei ole üldse suur. Lisaks töötab hästi Facebooki tasuline reklaam ning Delfi. Reklaamid on nii Delfis kui Postimehes (esimeses mõnnevõrra rohkem, kuid tulemuse vahe on 10x).
Oleme keskkonda uuendanud, lisatud on otsing, kategooriate, soodustuste, tasuta tarne jpm järgi pakkumiste selekteerime, kui uuendatud kogu lehe disaini.
Sel korral tuvastasime ka rekordvähe E-smaspäeva kampaania kopeerijaid, kui tavaliselt jääb see arv 15-20 ettevõtte vahele siis sel korral vaid 6-7 ettevõtet, kes olid ilma kampaaniale registreerimata omavoliliselt logo kopeerinud, tegid varem, pikemalt ja teistmoodi kampaaniat endale. Enamus ettevõtted ei ole teadlikud kampaania reeglitest ja on ühendust võttes viisakad, vabandavad, kiirelt kampaania lõpetanud, kuid kahjuks leidub ka neid, kes ei vasta midagi ja muudavad E-smaspäeva mondayks või E-esmaspäevaks, arvates, et siis ei ole tegu kopeerimisega. Loodetavasti jätkab ka kampaania kopeerijate arvu vähenemine samasugust positiivset trendi nagu kogu kampaani tervikuna.
Järgmine E-smaspäev toimub 8 septembril, kuhu registreerimine avatakse 12 augustil kell 10.00 aadressil www.e-smaspaev.ee
Lisainfo: info@e-kaubanduseliit.ee või www.e-smaspaev.ee
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.