Uudised

15 tehnikat, mis panevad inimesed rohkem ostma

Bitfiner’i tasuta AOV kasvu koolitus toimub onlineis ja saad osaleda just siis kui Sulle sobib.

Kati Posti
- Author  
Projektijuht

Eesti E-kaubanduse Liit koondab ligi 400 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!

Kati PostiKati Posti
Tõnu Väät
Kati Posti
Kati Posti
- Autor  
Projektijuht
Tegevjuht

Keskmine tellimuse summa, ehk inglise keeles AOV (average order value) on e-kaubanduses suur teema. Eriti just selle pärast, et see mõjutab e-äri kasumilikkust ja äri jätkusuutlikust. Lihtsustatult öeldes, iga e-äri soovib ilmselt, et nad peaksid vähem kliendi saamiseks investeerima ja olemasolevad kliendid ostaksid rohkem. Kulud alla, tulud üles.

AOV ehk keskmise tellimuse summa monitoorimine koos LTV-ga ehk customer life time value’ga võiks olla iga e-äri ABC. Reaalsuses see aga nii päris ei ole. Tihtipeale vaadatakse lihtalt igakuist müüki ja kasumit helikopteri vaatest - see annab küll hea ülevaate, kuid väiksematele numbritele keskendumine avaldab suures pildis suurema kasu.

Mõtle korraks allolevate numbrite peale

Sul on 5000 tellimust kuus ja Sinu e-äri AOV (keskmine tellimuse summa) on €37. Kui sa suudad enda AOV viia €40 peale (+8%), siis teenid iga kuu €15,000 rohkem - ja aastas €180,000. Pole paha?Lisaks, customer acquisition’i, ehk uue kliendi saamise kulud muudkui tõusevad, konkurents tiheneb, kliente tuleb juurde, kliente läheb ära - ja nii iga päev. Võiks öelda, et e-äri kasumilikus on justkui ameerika mägedel ja see sõit on vinge!

Mida teha, et keskmist tellimuse summat tõsta?

Hea uudis on see, et reaalsuses on olemas üle 25 erineva tehnika, mida saad teadlikult kasutada ja rakendada, et enda AOV-d ehk keskmist tellimuse summat kergitada. Hea uudis on ka see, et paljud tegevused eeldavad üsna tagasihoidliku ajalist ja rahalist panust ning ROI (return on investment) on tihtipeale väga arvestatav.

Bitfiner, liidu ametlik partner ja e-äride kasvu agentuur, tegi 7 mail Eesti E-kaubanduse Liikmetele 1 tunnise online töötoa, kus tutvustati 5 erinevat viisi, mis aitavad AOV-d tõsta. Lisaks räägiti ka turunduse automatiseerimisest - koos eluliste näidetega.

Läbi tasuta 2 tunnine AOV kasvu online koolitus

Juhul, kui Sa ei saanud töötoas osaleda või soovid seda iseseisvalt teha, siis saad seda teha allolevalt lingilt, mis annab ligipääsu ligi 2 tunnisele ja tasuta online koolitusele. AOV kasvu online koolitus katab 15 erinevat strateegiat, kuidas keskmist tellimuse summat tõsta.

Moodul 1

First-time offers, product bundling, price anchoring, themed discounts, discounts on minimum spend thresholds.

Moodul 2

Upselling, cross-selling, displaying cost savings, time-sensitive deals, post-purchase magic, gift cards.

Moodul 3

Loyalty programs, donations, unique return strategies, complimentary samples, CX, UX.

Kasuta võimalust ja õpi tasuta - vähenda kulusid ja suurenda tulusid!

Bitfiner’i tasuta AOV kasvu koolitus toimub onlineis ja saad osaleda just siis kui Sulle sobib, sest kõik on eelsalvestatud. Koolitus kestab pisut üle 2 tunni ja saad video seeriaid nii palju vaadata kui soovid.

Koolitusel saad teada:

  • Kuidas e-äri kasumilikkust suurendada
  • Kuidas enda online investeeringutele parem ROI saada
  • Kuidas CAC’i vähendada, ehk kuidas uute klintide eest vähem maksta

Osalemine on tasuta ja saad kohese ligipääsu siit lingilt. Koolituse on loonud Eesti E-kaubanduse Liidu ametlik partner Bitfiner, koolitajaks on e-äri spetsialist Shailen Mistry ja koolituste autor on Lauri Post.Lisamaterjalid

Loe veel uudiseid sellest kategooriast

Uudised otse e-kaubanduse mootorist

Kõik uudised

Liitud liiduga juba täna ja saad palju hüvesid

Oleme pädevad

Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.

Oleme usaldusväärsed

Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.

Oleme turvalised

Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.

Liitu liiduga

E-poed mida saad usaldada.

“Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse.

Tutvu kvaliteedimärgisega