Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →
Eesti E-kaubanduse Liit koondab pea 550 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!

%20(1).jpg)
Ilma Googeldamatagi on selge, ET mobiil on tänapäeval peamine koht, kus tehakse nii eeltööd kui ka oste. Keskmiselt tuleb üle 70% veebiliiklusest ja enam kui 60% ostudest mobiilist. Samas pöörab üle 90% e-poodidest mobiilile endiselt liiga vähe tähelepanu. Mobiilidisaini alahindamine tähendab müügivõimaluste kaotamist. Kui mobiil ei ole prioriteet, jääb paratamatult osa tulust lauale ehk teistele.
E-poodi ei tohiks vaadata pelgalt müügikanalina, vaid kui brändi tervikliku kogemuse osana. Igal brändil peab olema oma lugu, eesmärk ja põhjus, miks ta üldse olemas on ning kuidas ta muudab oma klientide elu paremaks.
SEO ja disain on toetavad tööriistad, kuid suuna peab määrama bränd ise. Kui bränd ja väärtuspakkumine on selged, saab ka disain ja SEO oma tõelist jõudu näidata.
Maailma suurimad brändid ei jäta midagi juhuse hooleks ja sina ei peaks ka. Kasuta rahvusvaheliselt tunnustatud konversiooni- ja disainipraktikaid, näiteks Baymardi Instituudi või Nielsen Normani grupiuuringuid.
Samuti saad E-kaubanduse Liidu liikmena osaleda tasuta Xfiner’i e-koolitusel, kus need parimad praktikad on kokku võetud üle 90 disaininäite ja 8 tunni videomaterjali põhjal. Nii väldid tüüpilisi vigu, säästad ressursse ja saad eelarve hoopis turundusse suunata.
Esmamulje ei ole juhus, selle taga on kindlad põhimõtted ja struktuur. Just need esimesed sekundid määravad, kas külastaja tunneb end sinu e-poes kindlalt ja soovib edasi liikuda.
Selge, väärtuspõhine kommunikatsioon ja visuaalne hierarhia lehe ülaosas on võtmetähtsusega. Kui brändi lubadus ja väärtus on kohe nähtavad, suureneb usaldus ja ostusoov märgatavalt.
Kas sinu e-pood räägib ainult allahindlustest või on seal ka midagi enamat? Igal brändil peaks olema selge põhjus, miks klient just sind valib. Väärtuspakkumine peab saatma kogu e-poodi, ehk avalehelt kuni kassani.
See tähendab, et igal põhilehel (avaleht, kategoorialeht, tooteleht, ostukorv ja kassa) peab olema selgelt kommunikeeritud, mis teeb sinu e-poe, brändi või pakkumise unikaalseks ning kliendile kasulikuks. Selleks on olemas tõestatud struktuurid ja lähenemised, mida tasub järgida.
Juba ainuüksi tootegaleriiga saab suurt osa müügist mõjutada. Lisa sinna stuudiofotosid, kasutajate pilte, videoid, arvustusi ja tootest saadavat kasu. Ära unusta ka konkreetseid üleskutseid ostmiseks.
Tootelehel võiks lisaks tooteinfole olla ka brändi lugu, miks just see pood ja toode on usaldusväärne valik. Samuti tasub esile tuua korduma kippuvad küsimused ning tarneinfo (millal pakk jõuab, mis maksab jms).
E-kaubandus on pidevas arengus, mistõttu tasub uusi teadmisi teadlikult juurde hankida. E-kaubanduse Liidu liikmetel on võimalus osaleda Xfineri tasuta e-koolitusel “eCommerce Design Masterclass”, kus jagatakse strateegiaid ja disainipõhimõtteid, mida kasutavad maailma edukaimad brändid.
Koolitus on E-kaubanduse Liidu liikmetele tasuta, tavahind algab 199 eurost. Ligipääs ja info on leitavad E-kaubanduse Liidu “Liikmetele” lehelt.
Mobiilidisaini tähtsust kiputakse endiselt alahindama, kuid just need, kes võtavad selle strateegiliselt käsile, näevad peagi selget tulemuste kasvu ja head investeeringu tasuvust.
Lauri Post
Xfiner
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.