Soovitame Tasuta e-kaubanduse videokursus →

Meedia

E-kaubanduse Liit: tarbijakäitumine ennustab, et aastaks 2020 on e-kaubandus ärile eluliselt vajalik

October 21, 2021

- Author  

Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!

Tõnu Väät
- Autor  
Tegevjuht

Eesti E-kaubanduse Liidu liikmed valisid ametisse uue 13-liikmelise juhatuse, kelle fookuseesmärgiks on nii Eesti mikroettevõtja kui ka suure kaliibriga e-poodide huvide edendamine siin ja sealpool riigipiire.Juhatuse esimeheks hääletati Evelekt Hulgi OÜ (Home4you) e-kaubanduse ja müügijuht Mait Mäesalu ning aseesimeheks Maksekeskus AS tegevjuht Art Lukas. Juhatuses on kokku 6 uut liiget.Liidu juhatuse tööeesmärke ilmestavad märksõnad nagu rahvusvahelisus ja piiriülene koostöö, usaldusmärgise kvaliteedi tagamine ning valjem hääl õigusloome protsessides. “E-kaubandus oma kiire kasvu ja ohtrate võimalustega on nagu pöörlev karusell, kuhu hooga peale hüpates võib hakata pea ringi käima. Liit on konkurentsitihedal maastikul e-kauplejatele oluliseks pidepunktiks, et nii koduturul toimetamine kui ka kasvuspurt väljapoole võimalikult hästi õnnestuks,” on liidu tegevjuht Signe Kõiv veendunud. Eelmisel aastal kasvas e-kaubandus Eestis 37%, mis teeb silmad ette enamikele Euroopa riikidele.Juhatuse esimees Mait Mäesalu kinnitab e-kaubanduse tempokat kasvutrendi. „Home4you kogemus jae- ja e-kaubanduses näitab selgelt e-kaubanduse spurti, seda juba paar viimast aastat. See omakorda nõuab jaemüügilt sammu pidamiseks kontseptsioonimuutust, nii et laias laastus toetab ühe areng teise oma,“ ilmestab Mäesalu. „Tõsi on aga ühtlasi see, et ostja on aasta aastalt enesekindlam ning tuleb poodi toodet tihti pigem vaatama, kui et ostma,“ näitlikustab Mäesalu.Juhatuse värskeimaid liikmeid, brändi Boost Yourself kaasasutaja ning sotsiaalmeedia koolitaja Teet Torim näeb online äris muutunud tarbijakäitumist. „Ostumugavus, mida e-poed pakuvad, ei peatu kindlasti siin, kus see täna on. Oleme Boost Yourselfiga nii jaes kui veebis, kuid 2/3 müügitulust tuleb täna siiski e-poest. Konkurents uute online-ettevõtjate näol aina tiheneb, samal ajal paistab ettevõtjate üldine teadlikkus online ärist ja online turundusest madal. E-kaubanduse Liidul on siin kindlasti oma roll täita, et tublidele alustajatele nõu ja jõuga abiks olla,“ sõnab Torim, kelle vastutusalaks E-kaubanduse Liidus saabki haridusvaldkonna vedamine.Värske juhatuse 13 liiget valiti lihtliikmete ning toetajaliikmete hulgast. Ametisse kinnitatud uue juhatuse koosseis perioodiks 2018-2020:

Eesti E-kaubanduse Liidu liikmed valisid ametisse uue 13-liikmelise juhatuse, kelle fookuseesmärgiks on nii Eesti mikroettevõtja kui ka suure kaliibriga e-poodide huvide edendamine siin ja sealpool riigipiire.

Juhatuse esimeheks hääletati Evelekt Hulgi OÜ (Home4you) e-kaubanduse ja müügijuht Mait Mäesalu ning aseesimeheks Maksekeskus AS tegevjuht Art Lukas. Juhatuses on kokku 6 uut liiget.

Liidu juhatuse tööeesmärke ilmestavad märksõnad nagu rahvusvahelisus ja piiriülene koostöö, usaldusmärgise kvaliteedi tagamine ning valjem hääl õigusloome protsessides.

"E-kaubandus oma kiire kasvu ja ohtrate võimalustega on nagu pöörlev karusell, kuhu hooga peale hüpates võib hakata pea ringi käima. Liit on konkurentsitihedal maastikul e-kauplejatele oluliseks pidepunktiks, et nii koduturul toimetamine kui ka kasvuspurt väljapoole võimalikult hästi õnnestuks," on liidu tegevjuht Signe Kõiv veendunud.

Eelmisel aastal kasvas e-kaubandus Eestis 37%, mis teeb silmad ette enamikele Euroopa riikidele.

Juhatuse esimees Mait Mäesalu kinnitab e-kaubanduse tempokat kasvutrendi.

„Home4you kogemus jae- ja e-kaubanduses näitab selgelt e-kaubanduse spurti, seda juba paar viimast aastat. See omakorda nõuab jaemüügilt sammu pidamiseks kontseptsioonimuutust, nii et laias laastus toetab ühe areng teise oma,“ ilmestab Mäesalu.
„Tõsi on aga ühtlasi see, et ostja on aasta aastalt enesekindlam ning tuleb poodi toodet tihti pigem vaatama, kui et ostma,“ näitlikustab Mäesalu.



Juhatuse värskeimaid liikmeid, brändi Boost Yourself kaasasutaja ning sotsiaalmeedia koolitaja Teet Torim näeb online äris muutunud tarbijakäitumist.

„Ostumugavus, mida e-poed pakuvad, ei peatu kindlasti siin, kus see täna on. Oleme Boost Yourselfiga nii jaes kui veebis, kuid 2/3 müügitulust tuleb täna siiski e-poest. Konkurents uute online-ettevõtjate näol aina tiheneb, samal ajal paistab ettevõtjate üldine teadlikkus online ärist ja online turundusest madal. E-kaubanduse Liidul on siin kindlasti oma roll täita, et tublidele alustajatele nõu ja jõuga abiks olla,“ sõnab Torim, kelle vastutusalaks E-kaubanduse Liidus saabki haridusvaldkonna vedamine.

Värske juhatuse 13 liiget valiti lihtliikmete ning toetajaliikmete hulgast. Ametisse kinnitatud uue juhatuse koosseis perioodiks 2018-2020:

LIHTLIIKMED

TOETAJALIIKMED

E-kaubanduse Liitu kuulub 220 e-poodi ning valdkonnaga seotud ettevõtet, kelle ühiseks huviks on e-kaubanduse arengu ja konkurentsivõime kasv nii Eestis kui piiriüleselt. Liit väljastab e-poodidele usaldusmärgist "Turvaline ostukoht", korraldab "E-smaspäeva" kampaaniapäeva, viib läbi temaatilisi seminare ning tunnustab "E-tegu" tiitliga parimaid e-poode.

Lisainfo:

Signe Kõiv
tegevjuht
Eesti E-Kaubanduse Liit
signe@e-kaubanduseliit.ee
Tel: +372 502 3456

 

Loe veel uudiseid sellest kategooriast

Uudised otse e-kaubanduse mootorist

Kõik uudised

Liitud liiduga juba täna ja saad palju hüvesid

Oleme pädevad

Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.

Oleme usaldusväärsed

Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.

Oleme turvalised

Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.

Liitu liiduga

E-poed mida saad usaldada.

“Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse.

Tutvu kvaliteedimärgisega