Saavutused

E-smaspäeva kokkuvõte

- Author  

Eesti E-kaubanduse Liit koondab ligi 400 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!

Tõnu Väät
- Autor  
Tegevjuht

E-smaspäeva võib kindlasti lugeda kordaläinuks, sest osales rekordarv e-poode (165) ja nii lehe külastatavus, kampaania, müügid kui rahulolu on tublisti kasvanud. Samas tuleb aga üha enam tagasisidest välja teatud tähelepanekut!

Kui numbrid kokku võtta, siis 11. novembril külastas esmaspaev.ee lehekülge 24h jooksul pea 50 000 unikaalset külastajat, seejuures sessioonide arv kasvas maikuu 39 000lt pea 60 000le ning pageviewsid oli rekordiliselt 85 000.

Kõik numbrid kasvasid maikuuga pea veerandi võrra. Tegime sel korral ka suurima kampaania, kaasates sotsiaalmeedia, TV3, Linnaekraanid (ehk välimeedia), raadiod, online portaalid kui ka blogijaid ja sisuturundusartiklid.

Tõenäoliselt ka tänu meedia laiendamisele on näha kasvavat Google ja otseliikluse kasvu. Orgaaniline liiklus on suisa 2x kasvanud. Läti kampaania ei õnnestunud hästi, kuigi ostsime Lätis 6000 euro eest reklaami. Näiteks Läti Delfi Sisuturundusartiklit loeti 10x vähem, kui Eesti Delfi, ometi ei ole seal külastatavused väiksemad vaid pigem vastupidi.

Läti tarbija jaoks on E-smaspäev ja suuresti Eesti e-kauplejate pakkumised veel võõrad.Meie hinnangul tegid E-smaspäeva osalejad 24h jooksul vähemalt 3 miljoni euro eest müüki, keskmise päevamüügiga 20 000 eurot.

E-smaspäeva kampaania elab ja kasvab tarbijate teadvuses järjest rohkem ning nii ka tublimad ise E-smaspäeva pakkumist otseturundajad said 60-70% liiklusest oma kanalitest otse enda pakkumisele, kasutades ja reklaamides E-smaspäeva logo. Hästi müüs ilu, tehnika, jõulud, vibraatorid, juuksehooldus, autovaruosad jpm.

Oluline ja järjest rohkem tuuakse osalejate tagasisidest välja (suisa 70% juba!) vajadust kehtestada osalejatele miinimum soodustus ning reguleerida “kuni suure soodustuseni” pakkujaid vähemalt miinimum soodustusega kogu kaubalt.

Lisaks on huvitav tähelepanek see, et kellel müük on hea, nende meelest on reklaam ja nähtavus hea, kõik super, kellel müük on halb, need ei märganudki nagu reklaame.

Kindlasti on siin mõttekoht 11. mai 2020.a. E-smaspäeva kampaaniat ja tingimusi veelgi parendada ja ikka nagu ikka, veel paremini teha! Täname kõiki, kes on andnud tagasisidet ja ideid, millega saame arvestada!

E-smaspäeva tiim

Loe veel uudiseid sellest kategooriast

Uudised otse e-kaubanduse mootorist

Kõik uudised

Liitud liiduga juba täna ja saad palju hüvesid

Oleme pädevad

Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.

Oleme usaldusväärsed

Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.

Oleme turvalised

Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.

Liitu liiduga

E-poed mida saad usaldada.

“Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse.

Tutvu kvaliteedimärgisega