Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Tunnustamaks tublisid ja silmapaistvaid e-kaubanduse tegusid, kuulutas E-kaubanduse Liit teistkordselt välja konkursi “E-tegu 2015”. Konkursile esitati 19 kandidaati, kelle hulgast valiti rahvahääletuse ja žürii tulemuste kokkuliitmisel 5 finalisti. Konkursi lõppvooruks oli finalistide 5-minutiline esitlus “E-kaubanduse aastakonverents 2016” pidulikul õhtusöögil, kus publik valis võitjaks…
Õnnitleme tegusat Apotheka meeskonda, kes noppis "Kaubanduse Aastakongress 2015" raames kuulutatud Aasta Kaubandusteo auhinna, pälvis Kaubandus.ee ja E-kaubanduse Liidu kõige kasutajasõbralikuma e-poe tiitli tervise valdkonnas ning tõi võidu koju "E-tegu 2015" konkursilt.
Apotheka digiturunduse projektijuht Karin Maandi. Foto: Marek Metslaid.
Vilgas häältekomisjon tööhoos. Foto: Marek Metslaid
"E-tegu 2014" võitja, Andmorefashion.com esindaja Külli Koort annab üle auhinna. Foto: Marek Metslaid
Rahvahääletusel osales 50 vastajat ning punktid jagunesid järgmiselt:
Apotheka Netiapteek - 18 häält
E-Maxima - 12 häält
Omniva toiduveod - 9 häält
Rahva Raamatu äpp - 6 häält
Aliexpress Omniva pakiautomaadis - 5 häält
Vaata lähemalt "E-tegu 2015" fotogaleriid ja pane vaim valmis, et osaleda "E-tegu 2016" konkursil juba loetud kuude pärast! Uusi kandidaate ootame alates 2017. aasta veebruarist e-mailile info@e-kaubanduseliit.ee. E-kaubanduse Liidu liikmetele on "E-tegu 2016" konkursile kandideerimine tasuta, mitteliikmete osalustasu on 100 €.
Täname kõiki kandidaate, žüriid ja aktiivset publikut, kes oma panuse kõige vingema e-kaubanduse teo valimisel andsid!
Signe Kõiv
Juhatuse esimees
Eesti E-kaubanduse Liit
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.