Eesti E-kaubanduse Liit koondab rohkem kui 500 usaldusväärset e-kauplejat ja suunanäitajat. Kasvatame e-kaubandust koos!
Eesti juhtiv espressoettevõte KAFO avas äsja oma värske e-poe ja tutvustas uut kodulehte, et kõik kohvisõbrad saaksid nii kohvi- ja teejooke kui ka nende valmistamiseks mõeldud vahendeid tellida edaspidi mugavalt just endale sobival ajal.
KAFO E-kaubanduse müügijuht Urmas Piik peab uuenenud kodulehe suurimaks eeliseks just õnnestunud ja kliendile orienteeritud tehnilist lahendust ning head copywritingut. “Lisaks abistavad uuel kodulehel mitmed nutikad funktsioonid leida just endale vajalikud tooted ja lahendused,” selgitas Piik.
Kodulehe tehnilise lahenduse on loonud Uwaga sisuturundusagentuur koos enda arenduspartneriga ning Uwaga disainer ja partner Lauri Post tunnustas KAFOt targa otsuse üle teha eelnevalt väga detailne eeltöö ja uurida põhjalikult sihtgrupi eripärasid, sh intervjueeriti KAFO enda tiimi ning tehti analüütikat, et saada just parim arusaam, kellele uus koduleht tegelikult luuakse.
“KAFO tegi väga julge otsuse jätta täiesti kõrvale endise veebilehe tuttav korporatiivne visuaal ning võtta kasutusele hoopis julgem disain,” märkis Post.
Posti sõnul oli uue kodulehe ja e-poe lahenduse loomisel prioriteediks number üks kasutajakogemus ehk UX ja relevantsus ning just eeltööga kogutud andmete põhjal disainiti kõik lehel olevad lahendused. Samuti on spetsiaalselt disainitud ning arendatud erinevad lehevaated, et KAFO veebi oleks mugav jälgida nii arvutis, mobiilis kui tahvlis. Uwaga disainer on kindel, et KAFO ei saanud endale lihtsalt uut digitaalset nägu, vaid koos kodulehega ka täiesti värske hingamise, sest nii lehe välimusse kui sisusse on panustatud väga palju tööd.
“E-poe sortimendis on enam kui kakssada erinevat tootenimetust ning sealt leiab kogu JURA espressomasinate ja lisatarvikute valiku, Lavazza kohvid, HARIO käsitöö kohvi ja -tee valmistamise abivahendid, Aeropressi, Blendteci blenderid, barista töövahendid ja palju muud,” tutvustas Urmas Piik vastvalminud veebipoodi.
“Lisaks uuele e-poe lahendusele pakub KAFO koduleht juba varemgi populaarsust kogunud artikleid kuulsuste lemmik kohvijookidest ja joomise harjumustest ning meelelahutuslikku bloginurka Sofi kohvilood. Ühtlasi leiab sealt pidevalt täieneva retseptinurga,” rääkis Piik.
KAFO e-poe pakke saab tellida mugavalt Omniva ja SmartPOSTI pakiautomaatidesse, kulleriga sobivasse kohta või tulla järgi KAFO Tartu või Tallinna esindusse. Rohkem infot leiab www.kafo.ee lehelt.
KAFO OÜ on Eesti juhtiv espressoettevõte, mis tegeleb peamiselt kohvi ja tee ning nende valmistamisvahendite müügiga. KAFO on Lavazza kaubamärgi esindaja Eestis ning ametlik JURA edasimüüja. Ettevõtte mission on tõsta kohvitarbija teadlikkust ning edendada kohvikultuuri Eestis. Ühtlasi toetab KAFO aktiivselt kultuuri, olles kohvipartneriks nii Eesti Draamateatrile kui Jazzkaarele.
Lisainfo:
Urmas Piik
KAFO E-kaubanduse müügijuht
E-post: Urmas@kafo.ee
Tel: +372 529 8061
Uudised otse e-kaubanduse mootorist
Teame täpselt mis e-kaubanduses toimub ning kuidas seda äri arendamiseks kasutada. Jagame neid teadmisi hea meelega ülevaadete, uuringute ja koolituste kaudu. Et kasvamine ja ostmine oleks lihtsam.
Eesti e-kaubanduse maine ja käekäik on meile olulised. Seisame selle eest, et Eesti e-kaubandus vastaks headele tavadele ja kõrgetele kvaliteedistandarditele. See on kasulik nii ostjale kui müüjale.
Muudame koos e-kaubanduse turvalisemaks. Meie “Turvaline ostukoht” kvaliteedimärgis tagab ostjale kontrollitud ja rangetele tingimustele vastava ostukogemuse ning tõstab müüja usaldusväärsust ja parandab mainet.